Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Du borde ha MELLANSLAG mellan ett ord och en emoji. Sen borde du inte ha punkt efter en bisats utan kommatecken.
Oj vad arg. Tänker att vi släpper detta nu, du är lite stressad pga dina skattepengar så jag förstår

Oj vad arg. Tänker att vi släpper detta nu, du är lite stressad pga dina skattepengar så jag förstår
är inte arg för fem öre, det var du som började med att rätta andra hur man skriver. Det här var så underhållande så jag glömde skattepengarna en stund men nu påminde du mig :facejoy: Ett tips, det är bättre att du skriver om dina egna känslor istället för att skriva hur andra är och hur andra känner. Det bli mkt gissningar annars.

är inte arg för fem öre, det var du som började med att rätta andra hur man skriver. Det här var så underhållande så jag glömde skattepengarna en stund men nu påminde du mig :facejoy: Ett tips, det är bättre att du skriver om dina egna känslor istället för att skriva hur andra är och hur andra känner. Det bli mkt gissningar annars.
Glad att jag kunde hjälpa:) jag lägger bara fram det som det är. Inget annat, sen om ni blir upprörda är det ju inte mitt problem. Trevlig kväll

Du är ju verkligen den SISTA som ska uttala sig:) du gjorde igen gubben, du behöver alltså INTE ha mellanslag innan frågetecken. Är du lågbegåvad? Autism? Förlorat familjens pengar på blackjack? Vad är problemet som gör att du inte förstår?
Lugn och fin nu! Du började och du skriver fortf inte korrekt själv så sluta rätta andra. När det börja gå mot personliga påhopp så slutar det aldrig bra.

Lugn och fin nu! Du började och du skriver fortf inte korrekt själv så sluta rätta andra. När det börja gå mot personliga påhopp så slutar det aldrig bra.
Jaha så hans påhopp var ok menar du? Då vet vi det. Men varför så arg? Du kommer väl få dina skattepengar senast i december. Du kan ta och lugna ner dig nu.

Jaha så hans påhopp var ok menar du? Då vet vi det. Men varför så arg? Du kommer väl få dina skattepengar senast i december. Du kan ta och lugna ner dig nu.
De kommer nog tidigare ska du se. Men kommer de i december så blir det bra det med med extra cash innan jul. Hur har du det själv med ekonomin?

De kommer nog tidigare ska du se. Men kommer de i december så blir det bra det med med extra cash innan jul. Hur har du det själv med ekonomin?
Ja men bra om det kommer tidigare men det behöver inte göra det utan de har till slutet på december. Njut av din semester istället för att bli upprörd, speciellt när det gäller det uppenbara. 99% av alla här är missbrukare. Det är ok oliktänkande, dock att du försvarar hans beteende är inte ok, det visar bara vem du är som människa.

Ja men bra om det kommer tidigare men det behöver inte göra det utan de har till slutet på december. Njut av din semester istället för att bli upprörd, speciellt när det gäller det uppenbara. 99% av alla här är missbrukare. Det är ok oliktänkande, dock att du försvarar hans beteende är inte ok, det visar bara vem du är som människa.
Du får nog gå tillbaka och läsa allt du skrivit, det är uppenbart vem som började hoppa på vem och vem som inte kan sluta. Som man ropar får man svar heter det. Du hoppade på @johanc84
Nu börjar det här likna en sandlåda. Nu är diskussionen färdig. Vill du diskutera ngt mer starta en egen tråd.

Jag vart granskad i år… fick ett meddelande från skatteverket på förmiddagen. De ville ha in underlag för ränteuppgifter jag lagt till i deklarationen. Skickade in dem på eftermiddagen, och en timme senare var deklarationen godkänd. Imponerande snabbt! Tänkte bara att det kunde va bra och veta, för er som är lite oroliga. ^^

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp