Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Håller med! Det är oerhört sorgligt att läsa om så många som ÄR spelberoende och vad det har gjort med deras liv samt hur många som får skuldsanering utan att ens sköta det. Det är skrämmande! Här har vi ett forum med nästan endast spelberoende men tror det finns så många fler i samhället som inte vågar säga något. Sorgligt är det
Vad vill du komma fram till? Du behöver inte vara här annars!

Vad vill du komma fram till? Du behöver inte vara här annars!
Trodde det var ganska klart vad jag ville komma fram till? Varför blir ni så upprörda? Ni är väl läskunniga och kan läsa att 99% av alla tråd handlar om missbrukare som söker skuldsanering? De har t o m en gullig namn på det nu ”skussan”. Helt sjukt att du inte förstod vad jag ville komma fram till.

Trodde det var ganska klart vad jag ville komma fram till? Varför blir ni så upprörda? Ni är väl läskunniga och kan läsa att 99% av alla tråd handlar om missbrukare som söker skuldsanering? De har t o m en gullig namn på det nu ”skussan”. Helt sjukt att du inte förstod vad jag ville komma fram till.
Vem är det nu som blir upprörd?! Med all respekt har du varit medlem här i 5 dagar men vet redan allt om Forumet? Och det du tror dig veta stämmer inte.

Sjukt vad autocorrect kan ställa till med:) det du verkar använda i var och varannan mening, utropstecken som du gillar att sätta efter MELLANSLAG. Det gör man inte. Du kan alltså sätta utropstecken direkt efter sista ordet. Samma gäller frågetecken, du behöver inte ha MELLANSLAG innan du sätter frågetecken som du gjorde nu ovan.

Vem är det nu som blir upprörd?! Med all respekt har du varit medlem här i 5 dagar men vet redan allt om Forumet? Och det du tror dig veta stämmer inte.
Inte jag:) jag förklarar bara vad jag ville komma fram till när jag trodde det var tydligt i det jag skrev. Varför är det uppenbara så upprörande? Det är ju nästan bara missbrukare här… vad är det som är så konstigt?

Inte jag:) jag förklarar bara vad jag ville komma fram till när jag trodde det var tydligt i det jag skrev. Varför är det uppenbara så upprörande? Det är ju nästan bara missbrukare här… vad är det som är så konstigt?
Inget är konstigt, alla är välkomna här men det är fortf inte 99% med spelmissbruk men det trodde jag att vi var klara med!

Sjukt vad autocorrect kan ställa till med:) det du verkar använda i var och varannan mening, utropstecken som du gillar att sätta efter MELLANSLAG. Det gör man inte. Du kan alltså sätta utropstecken direkt efter sista ordet. Samma gäller frågetecken, du behöver inte ha MELLANSLAG innan du sätter frågetecken som du gjorde nu ovan.
Du borde kolla din egen text igen :)

Du borde ha MELLANSLAG mellan ett ord och en emoji. Sen borde du inte ha punkt efter en bisats utan kommatecken.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp