Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

På tal om det
@Myra kan du inte starta en tråd med en enkät gällande vad som föranlett en skuldsanering.
Så får vi svar på hur många som haft ett spelmissbruk, konsumtion osv.

På tal om det
@Myra kan du inte starta en tråd med en enkät gällande vad som föranlett en skuldsanering.
Så får vi svar på hur många som haft ett spelmissbruk, konsumtion osv.
Min poäng var endast att det inte är 99% av alla forummedlemmar som är spelmissbrukare som ngn annan bestämt påstår.

Min poäng var endast att det inte är 99% av alla forummedlemmar som är spelmissbrukare som ngn annan bestämt påstår.
Ja och jag menar att genpm en undersökning så får vi svar på det och dessutom intressant att få veta.

Ja och jag menar att genpm en undersökning så får vi svar på det och dessutom intressant att få veta.
Fast det enda jag menar är att det inte är 99% av alla medlemmar som är spelberoende. Det har ingenting med hur många som har sökt skuldsanering att göra, det är inte min poäng.

Fast det enda jag menar är att det inte är 99% av alla medlemmar som är spelberoende. Det har ingenting med hur många som har sökt skuldsanering att göra, det är inte min poäng.
Det här jag förstått och inte det jag menade.
Jag vet inte hur man gör ett inlägg där man lägger upp en tabell där man kan trycka på anledningen till sin skuldsanering och därav jag bollade över det till dig.

Jag vart granskad i år… fick ett meddelande från skatteverket på förmiddagen. De ville ha in underlag för ränteuppgifter jag lagt till i deklarationen. Skickade in dem på eftermiddagen, och en timme senare var deklarationen godkänd. Imponerande snabbt! Tänkte bara att det kunde va bra och veta, för er som är lite oroliga. ^^
Härligt med så snabba beslut och godkänt dessutom.

Det här jag förstått och inte det jag menade.
Jag vet inte hur man gör ett inlägg där man lägger upp en tabell där man kan trycka på anledningen till sin skuldsanering och därav jag bollade över det till dig.
När man ska starta en ny tråd så kan man välja Vanlig tråd eller omröstning.

Trodde det var ganska klart vad jag ville komma fram till? Varför blir ni så upprörda? Ni är väl läskunniga och kan läsa att 99% av alla tråd handlar om missbrukare som söker skuldsanering? De har t o m en gullig namn på det nu ”skussan”. Helt sjukt att du inte förstod vad jag ville komma fram till.
Skusan är interna benämningen hos kfm också

Trodde det var ganska klart vad jag ville komma fram till? Varför blir ni så upprörda? Ni är väl läskunniga och kan läsa att 99% av alla tråd handlar om missbrukare som söker skuldsanering? De har t o m en gullig namn på det nu ”skussan”. Helt sjukt att du inte förstod vad jag ville komma fram till.
Vi pratade om Skusan för länge, länge sedan på ett annat forum, Fattiga Riddares Forum (som nu verkar dött). Det kommer av SKUldSANering, om du inte fattade det.

Pratade med en handläggare på skatteverket som handlägger deklarationer. Hon sa att dom handlägger deklarationer i den ordning dom kom in. Jag trodde att jag deklarade mitten av april men det var den 29 april så det lär dröja länge till man börjar titta på min deklaration.

Men min granne deklarade 1 maj och hennes deklaration har dom börjat titta på. Så då stämmer det inte som skatteverket säger.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp