Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag fick mail från Ratsits självbevakning idag att Skatteverket uppdaterat uppgifterna och där var nya underskottet med!

Då måste dom godkänt din omprövning, inte fått något i kivra än?

Då måste dom godkänt din omprövning, inte fått något i kivra än?

Fick i Kivra att de godkänt ngn vecka sen efter telefonsamtal med dem, men inget nytt slutskattebesked. Kanske kommer imorgon?

Gjorde min ändring 14 april.

När får man tillbaka på skatten om man deklarerat senast 2/5? Förra året kom pengarna den 4/6. Nån så m vet hur det blir i år.

Fick i Kivra att de godkänt ngn vecka sen efter telefonsamtal med dem, men inget nytt slutskattebesked. Kanske kommer imorgon?

Gjorde min ändring 14 april.

Får man fråga vad som frågade dig i telefonen?

19 april tog dom emot min omprövning så de va några dagar efter dig

Senast ändrad:
I år betalar Skatteverket ut pengarna
9-12 juni.
Tack för svar! Då är det lite senare än förra året. Har en räkning på 6000kr till Svea som jag har lovat att betala senast 15/6 med skattepengarna men om de betalas ut 9-12 juni så hinner jag hoppas jag.

14 april var sista ändringen, sen ringde de ju 1-2 veckor sen.

Borde det vara safe med min ändring om ersättning för dubbla bostäder nu om jag skickat in 16 april? Har inte fått något om granskning i alla fall. Skönt om jag slipper höra av mig till mig ex liksom om kopior på räkningar och liknande.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp