Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2019 - Officiella tråden (kort version)

Hittade denna info på nätet.
Man KAN få sitt slutskattebesked i juni OCH augusti. Se bifogad bild.
Fantastiskt! Jag har redan betalat in kvarskatten. Men det är på kronan. Frågan är om jag borde betala ett par 100 extra för att vara säker?

Fantastiskt! Jag har redan betalat in kvarskatten. Men det är på kronan. Frågan är om jag borde betala ett par 100 extra för att vara säker?

Ta det i en annan tråd som rör skatt och deklaration är du snäll. Finns 50 sådana. @Lasseman kan du flytta inlägg?

Tack! Ja, fasiken vilken soppa jag satt mig i.. Tyvärr är kvarskatten på ca 20.000kr så den har jag dessvärre inte råd med.. jag räknade med att få samlingslånet och kunna komma ikapp, nåväl till nov är det ännu långt kvar, men det känns bistert att inte kunna få en dräglig sommar, kommer jobba extra på min semester och se vad som kan "räddas", just nu ligger jag systematiskt efter med några lån, helt enkelt för att budgeten inte håller.. funderar på att ta hjälp av familjemedlem så jag slipper KFM, om jag närmar mig dit, vilket jag verkligen gör, lyckades idag prata med två inkassoföretag och flytta fram räkningar, men ändå går jag minus.. psykiskt så påfrestande.. gör allt jag kan.
Om man betalar in det sista med lönen i december så fixar man det utan att få en anmärkning, om du ändå inte kan betala hela se till att summan är under 2 tkr så går ärendet inte till KFM. Jag har gjort det tidigare år och det har fungerat. Förstår väl din ångest om du kan få hjälp från familjen så ta den!

Ta det i Amex tråden. Där finns 50 olika svar. Sen finns det BN tråd också där du redan skrivit.

Kan du sluta gå off-topic i mina trådar och öppna en egen där du frågar om skattefrågor och dylikt?

Kan du sluta gå off-topic i mina trådar och öppna en egen där du frågar om skattefrågor och dylikt?
Nej. Det var en fråga och jag ställde det till någon annan. Hoppa bara över det. Är du en av de som tror äger forumet?

Ta det i Amex tråden. Där finns 50 olika svar. Sen finns det BN tråd också där du redan skrivit.
Ge @Terry_ lite utrymme! Du kanske inte har följt forumet så länge så du fattar. Just nu är Terry under extremt stor stress så sluta hacka på honom. Har du inget att skriva som tillför något så strunta i det. Eller som min mamma sa för sisådär 50 år sedan; "Har du inget gott att säga, så håll tyst!".

Nu kan man se augustiuppgifterns på skatteverkets hemsida, öppnade mitt beslut nu precis

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp