Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2019 - Officiella tråden (kort version)

Nu kan man se augustiuppgifterns på skatteverkets hemsida, öppnade mitt beslut nu precis
Jag får vänta lite till, ser dock att de skrivit att slutskattebesked skickas ut 9/8. Borde inte dröja länge till för inkomstuppgifter att vara uppdaterade

Ska kanske förtydliga. Jag kan se mitt slutskattebesked/skattebeslut nu. Fick inget i juni

Uc inte uppdaterad med 2018 till idag. Fick skattebeskedet till kivra idag. Ska tydligen betala några tusen i stället för att få tillbaka som det stod på deklarationen, det var lite snopet.

Jag fick tilbaka på skatten i juni. I juli ändrade jag min deklaration så jag fick lägre underskott. Nu får jag kvarskatt på ca 5.000, när ska dessa senast betalas? 12 november?

Jag fick tilbaka på skatten i juni. I juli ändrade jag min deklaration så jag fick lägre underskott. Nu får jag kvarskatt på ca 5.000, när ska dessa senast betalas? 12 november?
Det står på skattebeskedet du får skickat till dig. Det står inte på skattebeskedet på hemsidan. Har du fått det skickade skattebeskedet till dig?

Nej, jag har inte fått något nytt skattebesked skickat till mig än. Det borde väl komma nu i dagarna?

Nej, jag har inte fått något nytt skattebesked skickat till mig än. Det borde väl komma nu i dagarna?

Då har du begärt omprövning, de gör skatteverket löpande i tur och ordning, något särskilt datum finns inte

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp