Du kan ju bara få återbäring på inbetald ränta. I slutbetalningsuppgifterna borde det stått hur mycket som var ränta.Lyfter frågan här eftersom ingen svarade i småprat tråden å det handlar trots allt om återbäringen...
Om jag betalar av ett stort lån detta år. I juni. Kommer jag få igen 1/3 av någon resterande ränta då? på återbäringen nästa år dvs? Eller tänker jag galet.
Alltså det måste ju återstå antal tusen i ränta eftersom lånet var lagt på 10år. Eller blir det omräknat direkt så ingen räntepåslag eftersom juni blev sista månaden? Så det blir bara en ren å skär amortering?
Du kan ju bara få återbäring på inbetald ränta. I slutbetalningsuppgifterna borde det stått hur mycket som var ränta.
Absolut är en del ränta. Om du inte fick dom uppgifterna kan du ju mejla och fråga lånbolagetJo självklart men av totala beloppet som är inbetalt (330k) lär ju ex antal tusen vara räntepengar också? Eller tänker jag fel

Absolut är en del ränta. Om du inte fick dom uppgifterna kan du ju mejla och fråga lånbolaget![]()