Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sevenday syns ej på MinUc

Hej! Mitt lån hos Sevenday syns inte på MinUc längre. Någon mer det inträffat hos?

Står att den är avslutad 2025-01-31.

Senast ändrad:
Konstigt eller? Eller har de börjat rapportera till någon annan?

Ni som har Sevenday på ett har hundratusen och har planer på att söka samlingslån eller liknande så är detta förmodligen ett bra tillfälle då skuldsättningen mot inkomst är förbättrad.

Stor chans att det är ett misstag så det kan vara en lucka på några dagar bara innan lånet syns igen

samma för mig, står som avslutad sedan 2025-01-31.
Antingen så är det en bugg, eller så har dem slutat samarbetet med UC med tanke på att de slutade med utlåning av pengar sedan 1 mars 2024.

Okej folks.....
Här kommer svaret på varför ni som har lån hos Sevenday inte längre ser lånen på Uc...

Jag har nämligen ringt och frågat och svaret jag fick är att lånen kommer inte längre synas på Uc eftersom Sevenday inte längre rapporterar till Uc.
Så grattis till er!!!! ibland har man tur och det är ni värda!

Okej folks.....
Här kommer svaret på varför ni som har lån hos Sevenday inte längre ser lånen på Uc...

Jag har nämligen ringt och frågat och svaret jag fick är att lånen kommer inte längre synas på Uc eftersom Sevenday inte längre rapporterar till Uc.
Så grattis till er!!!! ibland har man tur och det är ni värda!
Härligt, då var det som jag gissade! :)

En superchans för er alla som har lån hos dom nu att omförhandla/samla andra lån och få en bättre ränta.

Av andra inlägg verkar Sevenday ha relativt rimliga räntor. Men som sagt en fin möjlighet att ex byta dyra krediter/skitlån mot blanco nån annanstans när skuldbördan ser bättre ut på papper. Men givetvis en överhängande risk att vissa tar tillfället att öka sin skuldsättning i stället.

Med andra ord förvalta möjligheten väl!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp