Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån med svag kreditvärdighet

Aj aj det va illa . Du får nog vänta ut uc annars tror jag inte nån kommer bevilja . 20% på bisnode är också väldigt högt .

Tyvärr har jag inga tips mer .

Dem flesta bankerna online har väl en inkomstkrav på minst 110 k och då blir det automatiskt avslag om man har mindre (tror jag). Låter som att du får vänta.
Till nästa år då nya taxerade inkomsten.
Ta inga mer UC ff förrän dess

Finns det någon chans att jag kan få ett lån någonstans på 5000kr? Vad tror ni?

Finns det någon chans att jag kan få ett lån någonstans på 5000kr? Vad tror ni?

Det beror på dina förutsättningar. Om du har 50,5 i UC så får du inte låna någonstans som tar UC. Eftersom du inte har några betalningsanmärkningar så ligger du säkert bra till hos sådana som tar Bisnode eller Creditsafe, men du hade redan en massa smålån?

Jag har 36,8 % i uc och 38 fr inga bet anmärkningar så Varför får jag inte lån med uc ?

Jag har 36,8 % i uc och 38 fr inga bet anmärkningar så Varför får jag inte lån med uc ?

För att 36,8 % är väldigt dåligt... 38 förfrågningar är nog mer än vad de flesta får under ett helt liv, så det ser ju inte bra ut.

Det är väldigt dåligt betyg. Du bedöms som en högrisskund att låna ut pengar till. Därav.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp