Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån med svag kreditvärdighet

Jag har över halv miljon i skulder . 500.000kr inte 50.000kr

Men du hade väl bara ”50 000 kr i lån”?

Vad var månadskostnaden förut på lånet?

Vet hur det är. Hade säkert 10-15 st sms lån en gång. Löste sig att en kompis lånade ut så betalade jag tillbaka när min skatt kom.

Då hade jag säkert 100 000 i total skuld. Men pga alla dumma lån och snabblån så var summan omöjlig. Nu har jag tyvärr över 250 k men bara ett stort lån med låg summa. Mitt problem var spelmissbruk.

Så det första man ska göra är att vara ärlig mot sig själv vad problemet är. Klart man lånar för att betala tillbaka lån och den cirkeln är väldigt lätt att hamna i.

Men jag tror du har något slags problem. Misstänker spontanshopping (zalando) har du räknat upp som en skuld?

Det bästa är ändå att vara ärlig än en gång tyvärr. Du har barn och dina föräldrar är väl ändå en stor del av barnbarnet. Du ska orka med detta dessutom och vara en bra mamma. Tror du skulle må bättre av att öppna dig igen. Du är så ung också.

Det är så himla lätt att åka dit igen och jag tror dom blir mer besvikna om du inte säger något

Jag är ts och inte Andrea :) har inte alls samma problem som Andrea och uppskattar om Andrea tar sitt problem i en annan tråd då jag gärna vill ha hjälp med mitt problem

Ingen som har nått bra tips till mig?
Med den risken och taxerade skulle jag säga att det bästa du kan göra är att avvakta och betala av de krediter du redan har.

Innan ett bolag ens begär in inkomstunderlag kommer du behöva förbättra din kreditvärdighet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp