Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån med svag kreditvärdighet

Har betalplan på
Alektum .1200kr för klarna ska im mu samt 1300kr för zalando och 500! För savelend annars skickas det till K

Förstår din oro.

Kan du inte kolla med kompisar, familj om du kan sälja något?

sitt med undersökningar också-kan ge 2000 per år typ

Vill begära skuldsanering men problemet är att en sv mina föräldrar står med på bolånet och då
Tar de väl hand bostad innan de ser över skuldsanering . Förstår ni paniken nu

Jag säljer hels tiden saker ändå saknas det pengar , går back efter lönen cs 13000kr varje månad

Lånat av vänner tro mig o familj men nu 31 okt är månaden då det tar stopp med sllt . Livet tar slut då så ! Alla möjligheter . Ligger efter med allt jag lyckats skjuts upp i månader och nu ska de in

Vet dina föräldrar om hela situationen?

De hjälpte mig för några år sedan . Då gick de i borgen etc för o lösa allt typ el hjälpte mig att få et stoooort lån för att lösa allt . Sedan med åren som gått har pengarna inte räckt till utgifter barn etc så jag har varit tvungen att låns igen , sedan ska det betslas o då lånat för att betala, så NU går det inte att säga nåt till dom för då ryker deras blastad pm jag inte betalar och min men ändå . Finns ingen möjlighet på jorden att droppa detta igen . Måste lösa det sjölv

De hjälpte mig för några år sedan . Då gick de i borgen etc för o lösa allt typ el hjälpte mig att få et stoooort lån för att lösa allt . Sedan med åren som gått har pengarna inte räckt till utgifter barn etc så jag har varit tvungen att låns igen , sedan ska det betslas o då lånat för att betala, så NU går det inte att säga nåt till dom för då ryker deras blastad pm jag inte betalar och min men ändå . Finns ingen möjlighet på jorden att droppa detta igen . Måste lösa det sjölv

Men du hade väl bara ”50 000 kr i lån”?

Vad var månadskostnaden förut på lånet?

Vet hur det är. Hade säkert 10-15 st sms lån en gång. Löste sig att en kompis lånade ut så betalade jag tillbaka när min skatt kom.

Då hade jag säkert 100 000 i total skuld. Men pga alla dumma lån och snabblån så var summan omöjlig. Nu har jag tyvärr över 250 k men bara ett stort lån med låg summa. Mitt problem var spelmissbruk.

Så det första man ska göra är att vara ärlig mot sig själv vad problemet är. Klart man lånar för att betala tillbaka lån och den cirkeln är väldigt lätt att hamna i.

Men jag tror du har något slags problem. Misstänker spontanshopping (zalando) har du räknat upp som en skuld?

Det bästa är ändå att vara ärlig än en gång tyvärr. Du har barn och dina föräldrar är väl ändå en stor del av barnbarnet. Du ska orka med detta dessutom och vara en bra mamma. Tror du skulle må bättre av att öppna dig igen. Du är så ung också.

Det är så himla lätt att åka dit igen och jag tror dom blir mer besvikna om du inte säger något

Men du hade väl bara ”50 000 kr i lån”?

Vad var månadskostnaden förut på lånet?

Vet hur det är. Hade säkert 10-15 st sms lån en gång. Löste sig att en kompis lånade ut så betalade jag tillbaka när min skatt kom.

Då hade jag säkert 100 000 i total skuld. Men pga alla dumma lån och snabblån så var summan omöjlig. Nu har jag tyvärr över 250 k men bara ett stort lån med låg summa. Mitt problem var spelmissbruk.

Så det första man ska göra är att vara ärlig mot sig själv vad problemet är. Klart man lånar för att betala tillbaka lån och den cirkeln är väldigt lätt att hamna i.

Men jag tror du har något slags problem. Misstänker spontanshopping (zalando) har du räknat upp som en skuld?

Det bästa är ändå att vara ärlig än en gång tyvärr. Du har barn och dina föräldrar är väl ändå en stor del av barnbarnet. Du ska orka med detta dessutom och vara en bra mamma. Tror du skulle må bättre av att öppna dig igen. Du är så ung också.

Det är så himla lätt att åka dit igen och jag tror dom blir mer besvikna om du inte säger något
Tror Andrea och den trådstartaren inte är samma person. Dem hade olika betyg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp