Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sökt lån hos CreditStar- kolla din Bisnode

Fick till svar att då de var äldre än 12 mån så påverkar det inte mitt betyg. Men det var ju inte det som var frågan. Jag svarade hur jag såg på det och jag fick svar direkt att de skicka det till utredning. Så stå på er om ni få något luddigt svar.

Creditstar skyller på att jag slagit in fel uppgifter och då har jag behövt göra om det vilket då har gjort att man tagit en upplysning till. Kommer inte riktigt ihåg hur det gick till, men det känns som de har en konstig ansökningsprocess.
Bisnode svarar att om det blivit dubbel så tar de bort en.

Creditstar skyller på att jag slagit in fel uppgifter och då har jag behövt göra om det vilket då har gjort att man tagit en upplysning till. Kommer inte riktigt ihåg hur det gick till, men det känns som de har en konstig ansökningsprocess.
Bisnode svarar att om det blivit dubbel så tar de bort en.
men herre gud... creditStar kommer med så märkliga bortförklaringar, har de inte fattat att de blir anmälda och att det är allvarligt om de tar 2 ff istället för 1?!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

men herre gud... creditStar kommer med så märkliga bortförklaringar, har de inte fattat att de blir anmälda och att det är allvarligt om de tar 2 ff istället för 1?!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Samt att det snokar rundor på folks konto etc.
Jag ångrar i princip alla mina lån men detta är ett av dom jag ångrar mest.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp