- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
Håller med att du ska anmäla dem! Inte nog med att de tar mer än 1 ff vid ansökan mn går även in och snokar i folks konton... inte okej! Hoppas deras tillstånd ryker.
Nu när jag kollade på min ff så här dom gjort 2 på mig med , 11 dagar mellan!!
Ska man anmäla till bisnode eller vad tycker ni?
Mailade till bisnode nu och uppgav mitt personnummer så hoppas dom tar tag i det.
Fick svar av bisnode nu att: om jag ansåg att dom tagit för många förfrågningar på creditstar så skulle jag ringa till creditstar och kräva dom tog tillbaka en.... Jaha? Så mkt brydde dom sigbra!!! Berätta gärna vilket svar du kommer att få från deras utredningsenhet.
PS: Du skrev väl att de ska ta bort den ena ff? Det sa jag att jag vill att de ska göra men om du missade så fattar de väl själva att en ska tas bort.
Fick svar av bisnode nu att: om jag ansåg att dom tagit för många förfrågningar på creditstar så skulle jag ringa till creditstar och kräva dom tog tillbaka en.... Jaha? Så mkt brydde dom sig
Till vilken mail skickade du, när jag ringde sa de att man skulle skicka till kredit.se@bisnode.com och inte till den vanliga mailen. Jag har inte fått svar än dock.Fick svar av bisnode nu att: om jag ansåg att dom tagit för många förfrågningar på creditstar så skulle jag ringa till creditstar och kräva dom tog tillbaka en.... Jaha? Så mkt brydde dom sig