- Meddelanden
- 22 633
- Mottagna reaktioner
- 16 056
- Poäng
- 10 747
roligt att dom sänker med prick 0,25 också, när det höjdes med 0,25 så höjde dom säkerligen inte bara med 0,25 utan säkert minst det dubbla.
Så är det.
roligt att dom sänker med prick 0,25 också, när det höjdes med 0,25 så höjde dom säkerligen inte bara med 0,25 utan säkert minst det dubbla.
Då har räntan för dig höjts totalt 0.25 mer än styrräntan, så det var ju inte så farligt.Från 3,45 till 7,7 på 3,5 år,nu sänkte de 0,25 och jag betalar 16 kronor mindre I månaden.
Okej, skriver bara fakta, klagar inte. De sista 0,25 sänkte De,inte höjde,med kreditförluster brukar de förklara höjningar.Då har räntan för dig höjts totalt 0.25 mer än styrräntan, så det var ju inte så farligt.
Vet inte hur Swedbank har det men de 0.25 förklarar dom nog med ökade kreditförluster.
Noterade inte att den som jag svarade på inlägg från byttesOkej, skriver bara fakta, klagar inte. De sista 0,25 sänkte De,inte höjde,med kreditförluster brukar de förklara höjningar.
Gjorde dom det för dig?
Ok, det var inte dubbla höjningar i alla fallNej jag svarade på En av er bara
Även leasingavgiften.DNB sänker räntan på privatlånet med 0,25 % (25:e maj). Fel av mig, 15:e maj ska det vara. Tjocka fingrar och gamla ögon.
Jag har haft marginalen i drygt två år, skött varenda betalning prickfritt. Räntan har bara stigit, krigade till mig 0,5% sänkning i höstas med motiveringen att räntan jag hade vida översteg min nuvarande situation/kreditvärdighet. Då sa de att jag inte kunde tjata till mig ytterligare sänkning på minst 6mån. Under den tiden har räntan smyghöjts en gång utan att det aviserades. Tycker de är mkt svårare att deala med än Remember och BN. Bägge bankerna har erbjudit en substantiellt bättre ränta vid liknande sits.Ja bara sådär, ingen UC gjordes. Haft lånet i ett år nu och skött alla mina betalningar prickfritt.