Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Re:member flex kreditkort

Min årsinkomst är på 110 000 utan bostadstillägget. Blir så osäker eftersom man ska ju fylla i alla sina månadskostnader.

Min årsinkomst är på 110 000 utan bostadstillägget. Blir så osäker eftersom man ska ju fylla i alla sina månadskostnader.
Jag förstår, det du kan göra är att ange bostadstillägget som inkomst (baka in det i årsinkomsten) och skulle de undra ngt så säger du bara att du har gjort så. Jag tror inte det blir ngt problem. Så länge inte dina kostnader överstiger din inkomst.

Man ska ju skriva in månadsinkomst. Försöker men det blir rött. Så jag bakar nog in det för när jag försöker ta bort "bostadstillägget" så blir det "rött". Blir nåt knas. Jag chansar att ta hela inkomsten. Ser ju bättre ut :cool:

Man ska ju skriva in månadsinkomst. Försöker men det blir rött. Så jag bakar nog in det för när jag försöker ta bort "bostadstillägget" så blir det "rött". Blir nåt knas. Jag chansar att ta hela inkomsten. Ser ju bättre ut :cool:

Kör så! Det är ju inkomst det med. Inte bra att det blir rött, de kanske har blivit tuffare. Jag blev beviljad för ca 1 år sedan.

Blir tokig. Nu har jag fastnat igen. Kommer inte vidare med ansökan

men gud vad jobbigt!!!! Stäng ner webbläsaren och vänta en timme innan du försöker igen. Skulle det återigen vara strul så vänta tills imorgon. Annars kontaktar du deras kundtjänst.

Får nog göra så. Fick mail ifrån dom nu att dom såg att jag var in och sökte och ja, de skrev väl att jag hade inte långt kvar med ansökan och få besked och att få in pengarna på kontot. Slängde iväg ett mail till kundtjänst att det var omöjligt att slutföra ansökan.

Nu sjunger jag i lyckans rus.....:DFick beviljat 5000:- hos Flexlimit. Alltid något. Men jisses vilket strul jag har haft innan jag ens fick in ansökan. Men nu har jag gjort första överföringen till bankkontot. Hoppas jag snart får en höjning på krediten :)

Oj, fick svar ifrån Supreme Card (hade glömt att jag mailat dom). Fick svar att man måste ha fast anställning och ingen direkt gräns på inkomsten. Ja, det var ju synd att inte pensionen räckte som fast inkomst :( Hade gärnat fått detta. Så då fick jag veta varför jag blev nekad det kortet via Kortio.

Nu sjunger jag i lyckans rus.....:DFick beviljat 5000:- hos Flexlimit. Alltid något. Men jisses vilket strul jag har haft innan jag ens fick in ansökan. Men nu har jag gjort första överföringen till bankkontot. Hoppas jag snart får en höjning på krediten :)

Grattis! Se till att betala i tid så kommer du bli erbjuden en höjning efter bara några månader.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp