- Meddelanden
- 6 110
- Mottagna reaktioner
- 6 399
- Poäng
- 3 937
Fattar nada........Men jag fick 10 000:- BEVILJAT på Everyday card. Härligt. Fick veta strax innan om Swedbank att de inte kommer låta mig få kredit kopplat till mitt bankkonto som jag redan har, bland annat för dålig historik och för låg inkomst. Jaja, skit samma. Fick på Everydaycard istället. Hjärtat var i halsgropen när jag skickade in (enda smolket var hur många kreditsökningar inom närliggandes tid avgjorde. Senaste mailkonversationen om detta var att han visste inte hur många som kunda sätta käppar i hjulet.). Nu får jag invänta kort och kod ca 7 dagar.
Grattis, men hoppas nu bara att Du klarar av återbetalningarna oxå med tanke på Din relativt låga förtidspension...men det har Du säkert redan räknat med

. Detta gör att jag kommer avsluta Swedbank för Skandia (gratis konto). Räcker att jag ska kosta på kortet efter 1 års gratis användandet. Jag har flygit under radarn på swedbanks avgifter på både kort och kontot. Efter deras svar så är det absolut adjö med dom. Har ingen användning av de eftersom jag måste punga ut i helt onödiga avgifter till dom (när dom kommer på det). Hade varit annorlunda om jag fick kredit kopplat till mitt kort. Men jag är tydligen bannad sen 2013. Så Bye bye Swedbank.