M
Matte Jönsson
Gäst
Poäng: 0
Tänkte söka mitt första kreditkort med 0,4 % i kreddy. 1 miniuc och betalkoll 50k. Inga andra lån och 298k inkomst. Ska man välja högsta möjliga belopp då eller lägre?
Tänkte söka mitt första kreditkort med 0,4 % i kreddy. 1 miniuc och betalkoll 50k. Inga andra lån och 298k inkomst. Ska man välja högsta möjliga belopp då eller lägre?
Åker på jobb utomlands om tre dagar och blir borta i 3 månader, så hade varit Nice med extra i fickan. Helst vill man ju ha så man slipper brev hem och allt sköts digitalt. Nå tips?Du lär mest troligt få högsta belopp ja.
Har inte ansökt ännu men jag pratade med dom och jag kunde köra igång direkt efter jag blivit beviljad genom att lägga in kortet i Google pay.Det blir ju svårt för du får det fysiska kortet + kod på post...
Vilket belopp blev du beviljad?
ansökte och fick max beviljat. ringde dom och frågade om jag kunde börja använda kortet via google pay och överföring direkt vilket de sa ja till. idag skulle jag hämta möbler jag beställt men fick mail att kortet var låst pga jag hade gjort överföring igår på 10K. jag ska invänta att de ringer mig och kör några kontrollfrågor. jag ringde upp dom och bad att få det gjort men jag skulle vänta på att handläggaren som mailat ringer upp mig.Har inte ansökt ännu men jag pratade med dom och jag kunde köra igång direkt efter jag blivit beviljad genom att lägga in kortet i Google pay.
Men om de gäller 100k så borde man ju ha bra förutsättningar. Kort/blanco digitalt, vilka är bra?
ansökte och fick max beviljat. ringde dom och frågade om jag kunde börja använda kortet via google pay och överföring direkt vilket de sa ja till. idag skulle jag hämta möbler jag beställt men fick mail att kortet var låst pga jag hade gjort överföring igår på 10K. jag ska invänta att de ringer mig och kör några kontrollfrågor. jag ringde upp dom och bad att få det gjort men jag skulle vänta på att handläggaren som mailat ringer upp mig.
såååå jävla dåligt tycker jag. nu ångar jag mig att jag valde dom.
100K. en skum grej jag såg idag var att innan ansökan låg min UC på 0,4% och nu ligger den på 0,2%. borde väl ej vara så ?Vad är max på deras kort 100 eller 150?
Hur kunde du göra det var såg du kort uppgifterna eller fick du dem när du fråga?ansökte och fick max beviljat. ringde dom och frågade om jag kunde börja använda kortet via google pay och överföring direkt vilket de sa ja till. idag skulle jag hämta möbler jag beställt men fick mail att kortet var låst pga jag hade gjort överföring igår på 10K. jag ska invänta att de ringer mig och kör några kontrollfrågor. jag ringde upp dom och bad att få det gjort men jag skulle vänta på att handläggaren som mailat ringer upp mig.
såååå jävla dåligt tycker jag. nu ångar jag mig att jag valde dom.