Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Råd om att släppa till KFM

Du kan nog spara några månader i varje fall eller betala av smålån som är onödiga skulder att ha hos KFM pga ränta och avgifter.

Just nu vill jag bara hoppa framför ett tåg och sluta känna ångesten.

I höstas gick jag närmre och närmre kanten på perrongen varje dag jag skulle åka till jobbet. Något höll mig kvar och idag mår jag mycket bättre. Jag sökte hjälp, fick läkemedel mot depressiononen, sömntabletter och psykologhjälp. Jag har givetvis fått kämpa också och har under 2018 gjort en fantastisk resa mot ett bättre liv.
Jag lovar dig att det kommer att bli bättre men jag tror att resan dit på något vis är nyttig och tvungen även om det låter konstigt. Förändring kommer efter lärdom.❤️

Hej,du skriver du jobbade extra men innebär inte det att dom bara drar mer på lönen? Eller får man ett fast belopp som ska betalas varje månad och resten får man behålla?

Hej hej,

Nej de drog inte mer på lönen. De hade räknat ut en summa som de drog varje månad. Det var samma sak med semesterersättningen eller när jag fick en ny lön. Då behöll jag mellanskillnaden. Har för mig att KF gör en uppräkning en gång om året.

Hej hej,

Nej de drog inte mer på lönen. De hade räknat ut en summa som de drog varje månad. Det var samma sak med semesterersättningen eller när jag fick en ny lön. Då behöll jag mellanskillnaden. Har för mig att KF gör en uppräkning en gång om året.

Vartannat år ligger inlagt på mig för ny koll sa gubben på Verkställigheten som gjorde min tillgångsutredning när ja pratade med honom i ett ärende...

Vartannat år ligger inlagt på mig för ny koll sa gubben på Verkställigheten som gjorde min tillgångsutredning när ja pratade med honom i ett ärende...
Stämmer, så var det för mej också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp