Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Råd om att släppa till KFM

Försöker så fort jag har en extra slant över. Har ju ev fler som kommer att gå till KFM och utmätning så hoppas att allt hamnar i samma löneutmätningsprocess.

Det är så der brukar vara. Kan bli lite hoppigt om skulder hinner betalas innan nästa kommer in..

Tack detsamma önskar jag dej av hela hjärtat.

Jag känner mej oerhört tacksam och lättad att det löst sej, även om det gick jättebra att leva med löneutmätning för min del, har tidigare aldrig haft så mycket pengar att röra mej med när jag var inne i lånekarusellen. Jag är ingen större anhängare av konsumtion, men kommer att unna mej lite kläder av hög kvalité som jag kan ha länge. Har ökat på mitt månadsgivande till Oxfam rejält och satt igång att spara, det är en riktig lyx för mej att kunna ha ett sparande.

Så glad för din skull @Lize !! :):) Vi har ju följts åt här lite...Är bara nyfiken på hur du löste din KFM-skuld? Du behöver naturligtvis inte berätta.
Förstår din känsla med att kunna spara. Det ser jag mycket fram emot en dag! Jag menar mycket sparande.:)
Njut nu... I´ll be there...:p

Tack detsamma önskar jag dej av hela hjärtat.

Jag känner mej oerhört tacksam och lättad att det löst sej, även om det gick jättebra att leva med löneutmätning för min del, har tidigare aldrig haft så mycket pengar att röra mej med när jag var inne i lånekarusellen. Jag är ingen större anhängare av konsumtion, men kommer att unna mej lite kläder av hög kvalité som jag kan ha länge. Har ökat på mitt månadsgivande till Oxfam rejält och satt igång att spara, det är en riktig lyx för mej att kunna ha ett sparande.
Lite nyfiken på om du även löst skulden från Bank Norweigen? Den som först var hos Intrum men såldes vidare?
Och grattis får jag säga också

Lite nyfiken på om du även löst skulden från Bank Norweigen? Den som först var hos Intrum men såldes vidare?
Och grattis får jag säga också
Tack!
Jag har löst alla skulder, inklusive BN som var hos Axactor. BN skulden hamnade till slut, efter ett år för löneutmätning. Jag hade också en skuld utanför löneutmätningen som jag löste in, så nu bör jag vara helt skuldfri, men man kan ju aldrig veta säkert, även om jag har koll på mina papper, har ju läst här på forumet om skulder som dykt upp efter flera år...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp