Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rätt att ta ut sitt pensionsparande

Nej banken betalar ut direkt iallafall Swedbank ringde personlig service och de sålde mina fonder skulle återkomma efter 2 dagar vilket jag gjorde och bara tala om vilket konto jag ville ha det på och så drog de 30% skatt på en gång

Pratade med telefonbanken i måndags. De skulle sälja av mina fonder å lägga dom på pensinskontot. Nu ser jag att alla fonder är sålda. Hur lång tid tar det nu innan de finns på mitt konto så de går att använda? (Har anmält vilket konto pengarna ska till)

Ring telefonbanken igen och säg till jag gjorde det och samtidigt spm jag pratade med dem förde de över pengarna

Nej banken betalar ut direkt iallafall Swedbank ringde personlig service och de sålde mina fonder skulle återkomma efter 2 dagar vilket jag gjorde och bara tala om vilket konto jag ville ha det på och så drog de 30% skatt på en gång

Kunde man få in det på sitt privatkonto? När jag var till banken så var det en väldig procedur enligt henne....å kfm skulle ändå ta allt så varför skulle jag krångla med att ta ut det då....skit kärring :p

Gjorde som lore och ringde telefonbanken....3-5 dagar så skulle pengarna finnas på mitt konto sa han. Inget om att kfm kunde ta dom heller....

varit på Swedbank. inga problem skulle ta 2 dagar innan jag hade pengarna på kontot. Ska bli skönt att kunna betala bort en del skulder

Jag ska nog kolla upp mina pensionssparanden också, bra att veta om man behöver pengar.. Jag har dock pensionssparanden utspridda lite här och där, måste försöka reda ut om det är ett totalbelopp på 44300 som gäller, eller 44300 per sparande.. Jag har vad jag hittat inget över 44000, men totalt sett är det ganska precis 100k...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp