Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Qliro inkasso missbruakd kredit?

Småsvettigt, lyckades betala in uppsägningsbrevet idag på 3624 spänn, imon skulle skulden gå till inkasso o ge missbrukad kredit.

Småsvettigt, lyckades betala in uppsägningsbrevet idag på 3624 spänn, imon skulle skulden gå till inkasso o ge missbrukad kredit.
Nu kan du pustas ut lite... kanske?

Den står som avslutad på min UC 30 juni 2020. Den gick till inkasso 2020-06-11.
Har inte fått någon missbrukad kredit på
Jag förstår inte riktigt här, varför står det avslutad på den datumen på uc, när du avbetalade till inkasso längre period?

Är det för att pengarna avslutas från Qliro och hamnar hos Lowell ?

Jag förstår inte riktigt här, varför står det avslutad på den datumen på uc, när du avbetalade till inkasso längre period?

Är det för att pengarna avslutas från Qliro och hamnar hos Lowell ?
Ja precis! Skulden finns inte längre hos Qliro och därför kan de inte rapportera något mer till uc.

Ja precis! Skulden finns inte längre hos Qliro och därför kan de inte rapportera något mer till uc.
Okej förstår.

Sitter nämligen i samma sitts och väntar spänt på om det kommer synas som missbruk kredit eller inte. Var i kontakt med dom idag 4 gånger, med 4 personer som säger olika angående detta. Verkar som de själva inte har riktigt koll

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp