- Meddelanden
- 3 253
- Mottagna reaktioner
- 3 257
- Poäng
- 1 957
Ja det stämmer, kontokredit på ca 10.000kr.Riktigt konstigt att bara vissa får det då ju!Var det kontokredit du hade?
Ja det stämmer, kontokredit på ca 10.000kr.Riktigt konstigt att bara vissa får det då ju!Var det kontokredit du hade?
Starkt jobbatSmåsvettigt, lyckades betala in uppsägningsbrevet idag på 3624 spänn, imon skulle skulden gå till inkasso o ge missbrukad kredit.

Tack! Samt 3k till gothia igår så dom drog tlllbaka friia lånet från kfmStarkt jobbat![]()

Nu kan du pustas ut lite... kanske?Småsvettigt, lyckades betala in uppsägningsbrevet idag på 3624 spänn, imon skulle skulden gå till inkasso o ge missbrukad kredit.
Ja jag hoppas på det, har lite mer som släpar efter, 2 mån kvar till samlingslån..Nu kan du pustas ut lite... kanske?
KämpaJa jag hoppas på det, har lite mer som släpar efter, 2 mån kvar till samlingslån..
Jag förstår inte riktigt här, varför står det avslutad på den datumen på uc, när du avbetalade till inkasso längre period?Den står som avslutad på min UC 30 juni 2020. Den gick till inkasso 2020-06-11.
Har inte fått någon missbrukad kredit på
Ja precis! Skulden finns inte längre hos Qliro och därför kan de inte rapportera något mer till uc.Jag förstår inte riktigt här, varför står det avslutad på den datumen på uc, när du avbetalade till inkasso längre period?
Är det för att pengarna avslutas från Qliro och hamnar hos Lowell ?
Okej förstår.Ja precis! Skulden finns inte längre hos Qliro och därför kan de inte rapportera något mer till uc.