Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Partner Inkasso

Dem ville ha 2070kr med en plan på 14 månader. det är förvisso bättre än innan så ska väl vara tacksam oavsett.
Du hade tur! Jag släppte också min Viaconto till partner precis! De vill ha 3400 om 10 dagar och sen 3400 från slutet av december i 7 månader? Är helt knäckt! Nu rasade allt

Du hade tur! Jag släppte också min Viaconto till partner precis! De vill ha 3400 om 10 dagar och sen 3400 från slutet av december i 7 månader? Är helt knäckt! Nu rasade allt
Men va? Det låter helt befängt. Min skuld var väl dessutom högre än din? Prova att mejla dem. Jag har skött all kontakt med dem via mejl. Säg att du verkligen verkligen inte kan. Det gjorde jag

Men va? Det låter helt befängt. Min skuld var väl dessutom högre än din? Prova att mejla dem. Jag har skött all kontakt med dem via mejl. Säg att du verkligen verkligen inte kan. Det gjorde jag
Jag har verkligen försökt. Samma person som svarar hela tiden på mejlen och helt ointresserad att hjälpa till. Känns som personen vill skicka till kronofogden

Jag har verkligen försökt. Samma person som svarar hela tiden på mejlen och helt ointresserad att hjälpa till. Känns som personen vill skicka till kronofogden
Försök lite mer. När du väl har fått en avbetalningsplan är det kört att ändra på den. Den verkligen vägrar allt.

Försök lite mer. När du väl har fått en avbetalningsplan är det kört att ändra på den. Den verkligen vägrar allt.
Kom ingenstans med dem att få någon hjälp tyvärr! Just nu det hemskaste och minst hjälpsamma inkasso just nu

Totalt värdelösa.
Har en hemsida som ser ut att vara gjord 1998, går inte att logga in eller någonting.
Mitt Daypay gick dit, valde att betala allt på en gång eftersom att det märktes att man skulle få problem med dessa.
Det enda positiva är att de skickar posten till Kivra.
Jag kanske missar något uppenbart här https://www.partnerinkasso.se/index.html men nog kan du logga in så länge du har BankID och för mig känns sidan inte riktigt som ano 1998.

Har aldrig kunnat logga in från telefonen, enbart via datorn (men bank id då givetvis).
Vet inget om sidan eller nått men vill ba flika in och säga att ibland för mig (iPhone) funkar inte det att logga in på vissa sidor hade strul med Fairlo t.e.x men på chrome funka det. Så prova ladda ner anan webbläsare på telen :) kan funka, värt ett försök iaf?

Vet inget om sidan eller nått men vill ba flika in och säga att ibland för mig (iPhone) funkar inte det att logga in på vissa sidor hade strul med Fairlo t.e.x men på chrome funka det. Så prova ladda ner anan webbläsare på telen :) kan funka, värt ett försök iaf?
Ja du har rätt, glömde av att Safari inte funkar med Edge gör det för mig…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp