- Meddelanden
- 1 299
- Mottagna reaktioner
- 860
- Poäng
- 717
Herregud nu kom det. Från Partner Inkasso. Jag är så stressad.Kommer lösa sig ska du se.
Har mejlat dem nu iaf om ett förslag.
Herregud nu kom det. Från Partner Inkasso. Jag är så stressad.Kommer lösa sig ska du se.
Okej, hoppas att de accepterar ditt förslag men för mig var det enkelt att halvera beloppet.Herregud nu kom det. Från Partner Inkasso. Jag är så stressad.
Har mejlat dem nu iaf om ett förslag.
Ja ett evigt pusslande som tar på psyket, tyvärr. Men som du ser så går det framåtJag hoppas det, jag föreslog 1000kr i månaden i 6 månader för att därefter öka och betala in 2000kr. Den budjeten klarar jag av. Då vet jag att jag kommer kunna betala av andra lån under tiden och om 6 månader bör jag ha kunnat släcka minst 2 krediter till som är kostsamma. Då kommer jag bara ha detta 2 krediter och banklån kvar. Fan vilket pussel detta blev.
Jag med! Jag hoppas verkligen jag kommer till en bra lösning med dem. Japp, fasen vad mycket pengar i sjön. Helt absurt!Ja ett evigt pusslande som tar på psyket, tyvärr. Men som du ser så går det framåt
Du kan ju när 6 månader gått om du inte har möjlighet att öka till 2000 kr be de fortsätta betala 1000 kr. Du får se vad som blir bäst. Just nu mår jag riktigt illa när jag tänker på lån, alla dessa pengar bortkastade i sjön, om man istället hade sparat dem så hade man nu haft flera hundra tusen. Men det är som det är, bara att betala och inte ta nya lån och dra in på allt som det går.
Strålande!Jag med! Jag hoppas verkligen jag kommer till en bra lösning med dem. Japp, fasen vad mycket pengar i sjön. Helt absurt!
men jag jobbat mycket nu och får ut bra. Klarar jag bara av detta året bör ett samlingslån på 250- Max 300.000 räcka för att enbart ha ett enda lån att betala av. Det bör jag därefter kunna lösa på MAX 7 år med en lägst betalning om 2800kr. Om jag fortsätter jobba i denna takt kan jag lösa det på halva tiden eftersom att jag kommer kunna lägga av mer.
sikta mot stjärnorna
Loggar in till att börja med och kollar om skulden är aktuell, sen ringer du dem eller kontaktar dem över meddelande.Mitt ärende skulle ha sagts upp och skickats till inkasso innan den 17/6. Har inte hört ett ord någonstans ifrån. Borde jag försöka kontakta någon? Vad gör man när ingen hör av sig?
Det är den, loggade in direkt när jag fick brev på Kivra. Har skrivit till dem och föreslagit en plan.Loggar in till att börja med och kollar om skulden är aktuell, sen ringer du dem eller kontaktar dem över meddelande.
Ok, om du känner att du klarar av det så är det väl bra att det löste sig.Dem ville ha 2070kr med en plan på 14 månader. det är förvisso bättre än innan så ska väl vara tacksam oavsett.