Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Partner Inkasso

Jag har verkligen försökt. Samma person som svarar hela tiden på mejlen och helt ointresserad att hjälpa till. Känns som personen vill skicka till kronofogden
Long shoot, men går det inte att påpeka att man vill ha en annan handläggare (begära det kan ju inte vara omöjligt men kanske lönlöst) alternativt ringa in och hoppas man får prata med någon annan, för genom åren här inne har det ju blivit tydligt att IBLAND kan det hänga på vilken handläggare man fått, nu menar jag generellt och inte partner inkasso specifikt.

Long shoot, men går det inte att påpeka att man vill ha en annan handläggare (begära det kan ju inte vara omöjligt men kanske lönlöst) alternativt ringa in och hoppas man får prata med någon annan, för genom åren här inne har det ju blivit tydligt att IBLAND kan det hänga på vilken handläggare man fått, nu menar jag generellt och inte partner inkasso specifikt.
Är alltid Lina som svarar på allt, är kanske ett ”enmansföretag”

Intressant om de kan vara så att de har Lina som avsändare allihopa av "säkerhetsskäl" typ. Ni andra som har ärenden med partner... Får ni allt från Lina också?
Ja samma namn hela tiden fast jag skickar olika mejl. Inte så lätta att ha göra med

Intressant om de kan vara så att de har Lina som avsändare allihopa av "säkerhetsskäl" typ. Ni andra som har ärenden med partner... Får ni allt från Lina också?
Hej,
Jag har haft något annat namn också. Någon man. Men oftast är det Lina.

Hur går det för dig? Fungerar det att betala på skulden varje månad?
Det går sådär just nu faktiskt. Kämpigt som satan. Men på något märkligt sätt har jag lyckats. Jag får hoppa över att betala annat för att prioritera inkasso vissa månader. Sen får jag betala dubbelt månaden därpå osv. Jobbar sjukt mycket extra nu för att försöka hamna i fas med allt. Har släppt mycket till inkasso nu. VIVUS, Lumify, PFC. Så nu sitter jag med 4 olika inkassobolag. Blir klar med det ena denna månad, sen gäller det att hålla dem tre flytande. Svea, partner och Gothia. Ska nog inte släppa mer nu till inkasso förens jag blivit av med ett. Betalar nu 5100 i månaden till inkasso. Synd att det är så många olika bolag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp