- Meddelanden
- 2 230
- Mottagna reaktioner
- 743
- Poäng
- 737
Vilken tur, lycka tillDet fattar väll jag med.

Vilken tur, lycka tillDet fattar väll jag med.

Om de säger en summa som de vill att du ska betala, utan att först fråga hur mkt du vill betala, så lönar det sig att förhandla, glöm inte det. Och lycka tillTack för info. Det är helt okej. Får jag en rimlig plan kommer jag kunna betala i tid och även mer därtill. Jag håller alla mina tummar för att detta ska bli en bra lösning.

Tack, det ska jag göra. Kan inte betala mer än 2000 de närmsta 6 månaderna. Den kommer jag kunna betala av mer. Jag hoppas dem går med på det.Om de säger en summa som de vill att du ska betala, utan att först fråga hur mkt du vill betala, så lönar det sig att förhandla, glöm inte det. Och lycka till![]()
Tala om det ocksåTack, det ska jag göra. Kan inte betala mer än 2000 de närmsta 6 månaderna. Den kommer jag kunna betala av mer. Jag hoppas dem går med på det.
Att du kan höja efter 6 månader, då brukar de kunna godkänna lite "lägre" i börjanTror jag fick i kivra, mailade tillbaka o bad om avb-planTack! Jag hoppas verkligen att mitt går dit också. Får man ett mejl från dem då? Om det går till deras egna?

Med tanke på att du har en hel del andra lån/krediter så skulle jag om jag var du försöka få till en plan på 1000 kr/mån istället för 2000 kr. Kan du lägga undan några hundra på ett buffertkonto så är det guld värt. Som skuldsat har man inga marginaler när ngt oförutsett händer. å andra sidan kanske du kan be ngn annan förvara din buffert åt dig så du inte får ett återfall och spelar bort allt.Tala om det ocksåAtt du kan höja efter 6 månader, då brukar de kunna godkänna lite "lägre" i början
Nu svara du nog fel person, men jag är helt inne på det du skriverMed tanke på att du har en hel del andra lån/krediter så skulle jag om jag var du försöka få till en plan på 1000 kr/mån istället för 2000 kr. Kan du lägga undan några hundra på ett buffertkonto så är det guld värt. Som skuldsat har man inga marginaler när ngt oförutsett händer. å andra sidan kanske du kan be ngn annan förvara din buffert åt dig så du inte får ett återfall och spelar bort allt.

Med tanke på att du har en hel del andra lån/krediter så skulle jag om jag var du försöka få till en plan på 1000 kr/mån istället för 2000 kr. Kan du lägga undan några hundra på ett buffertkonto så är det guld värt. Som skuldsat har man inga marginaler när ngt oförutsett händer. å andra sidan kanske du kan be ngn annan förvara din buffert åt dig så du inte får ett återfall och spelar bort allt.Kan inte betala mer än 2000 de närmsta 6 månaderna. Den kommer jag kunna betala av mer. Jag hoppas dem går med på det.
Oj, det blev fel där, tack. Nu är det rättat.Nu svara du nog fel person, men jag är helt inne på det du skriver![]()
Tack, det är en jätte bra idé. Jag har precis ordnat ett till jobb nu också för att kunna få in extra pengar för att lösa allt snabbare. Ska absolut prova med 1000kr för att försöka ha en liten buffert.Med tanke på att du har en hel del andra lån/krediter så skulle jag om jag var du försöka få till en plan på 1000 kr/mån istället för 2000 kr. Kan du lägga undan några hundra på ett buffertkonto så är det guld värt. Som skuldsat har man inga marginaler när ngt oförutsett händer. å andra sidan kanske du kan be ngn annan förvara din buffert åt dig så du inte får ett återfall och spelar bort allt.