Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Partner Inkasso

Tack för info. Det är helt okej. Får jag en rimlig plan kommer jag kunna betala i tid och även mer därtill. Jag håller alla mina tummar för att detta ska bli en bra lösning.
Om de säger en summa som de vill att du ska betala, utan att först fråga hur mkt du vill betala, så lönar det sig att förhandla, glöm inte det. Och lycka till :)

Om de säger en summa som de vill att du ska betala, utan att först fråga hur mkt du vill betala, så lönar det sig att förhandla, glöm inte det. Och lycka till :)
Tack, det ska jag göra. Kan inte betala mer än 2000 de närmsta 6 månaderna. Den kommer jag kunna betala av mer. Jag hoppas dem går med på det.

Tack, det ska jag göra. Kan inte betala mer än 2000 de närmsta 6 månaderna. Den kommer jag kunna betala av mer. Jag hoppas dem går med på det.
Tala om det också :) Att du kan höja efter 6 månader, då brukar de kunna godkänna lite "lägre" i början

Tala om det också :) Att du kan höja efter 6 månader, då brukar de kunna godkänna lite "lägre" i början
Med tanke på att du har en hel del andra lån/krediter så skulle jag om jag var du försöka få till en plan på 1000 kr/mån istället för 2000 kr. Kan du lägga undan några hundra på ett buffertkonto så är det guld värt. Som skuldsat har man inga marginaler när ngt oförutsett händer. å andra sidan kanske du kan be ngn annan förvara din buffert åt dig så du inte får ett återfall och spelar bort allt.

Med tanke på att du har en hel del andra lån/krediter så skulle jag om jag var du försöka få till en plan på 1000 kr/mån istället för 2000 kr. Kan du lägga undan några hundra på ett buffertkonto så är det guld värt. Som skuldsat har man inga marginaler när ngt oförutsett händer. å andra sidan kanske du kan be ngn annan förvara din buffert åt dig så du inte får ett återfall och spelar bort allt.
Nu svara du nog fel person, men jag är helt inne på det du skriver :D

Kan inte betala mer än 2000 de närmsta 6 månaderna. Den kommer jag kunna betala av mer. Jag hoppas dem går med på det.

Tack, det är en jätte bra idé. Jag har precis ordnat ett till jobb nu också för att kunna få in extra pengar för att lösa allt snabbare. Ska absolut prova med 1000kr för att försöka ha en liten buffert.
tack för alla tips och råd!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp