Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

På gränsen till hemlös

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ska inte säga säkert. Någon får rätta mig om jag har fel. Men jag vill minnas att någon av mobiloperatörerna kan erbjuda mobil och abbonemang utan upplysning. Kan man ta ut en mobil och sälja den så får man lös stor del av dessa 15.000
Antingen är det Hallon eller Fello som jag vill minnas att någon lyckas teckna med en massa anmärkningar. Är dock inte 100% säker på om det var med eller utan mobil.
Utan mobil. Vissa har dock haft tur hos comviq.

Ska inte säga säkert. Någon får rätta mig om jag har fel. Men jag vill minnas att någon av mobiloperatörerna kan erbjuda mobil och abbonemang utan upplysning. Kan man ta ut en mobil och sälja den så får man lös stor del av dessa 15.000
Antingen är det Hallon eller Fello som jag vill minnas att någon lyckas teckna med en massa anmärkningar. Är dock inte 100% säker på om det var med eller utan mobil.
Hallons abonnemang är att man betalar en fast summa i förskott (t.ex. 160 kronor i månaden) via kortköpsprenumeration. Det inkluderar inte mobil. Vill man plocka ut mobil blir det full UC. Jag vet inte hur Fello funkar.

Grejen är att jag har inget förtroende för soc. Sökte hjälp där för ett år sen och fick ingen hjälp. Sen fick jag ett nummer till en person som ALDRIG svarade. Som kunde hjälpa mig med skuldsanering. Ingen uppföljning ingenting. Och då berättade jag hela mitt liv för den här personen på socialtjänsten. Så därför är det mitt sista sista alternativ. För jag tror ändå inte dem kommer hjälpa mig där. Så ja, och jag fattar ju att man inte kommer låna ut den summan nu i december till en person man inte känner. Hade jag kunnat fråga någon familj, vän så hade jag gjort det. Men jag har ingen nu, jag har en kompis som själv är sjukskriven och knappt har inkomst. Så ja, jag vet inte. Jag känner mig så jävla ensam just nu och allt känns så extremt jobbigt.
Det här beror till stor det på hur mycket inkomst du faktiskt har haft sista månaderna. Att du spelat bort en del pengar talar säkert emot dig. Men om du går dit och ansöker om hjälp med hyran och kanske samtidigt en god man eller att soc betalar hyran direkt till hyresvärden så visar du ju att du verkligen menar allvar att det är vad pengarna går till, oavsett tidigare händelser. Förstår känslan av att bli nekad hjälp när man behöver den, men ta alla chanser som finns!

Senast ändrad:
Ja men jag har inte förstått de där. Kan man vara anonym/under annat alias? För jag jobbar som sagt inom förskola. Och har även blivit "bästa barnskötare" i kommunen jag jobbat i. Flera gånger, så människor vet vem jag är.
Visa allt utom ditt ansikte. Vill folk se ditt ansikte får de betala mycket extra. Svårt att marknadsföra OF dock. Jag hade hellre kört på någon CAM-sida och via den marknadsföra OF.

c**soda.com
*am
Ch**urbate.com
*at

Du kan köra samma upplägg som ovan på camsidor. Pervon till män betalar för allt oavsett hur du ser ut.

Strunta i vad alla moraltanter säger här. Du blir inte utnyttjad eller våldtagen. Du gör allt av fri vilja och kan tjäna mycket pengar på det.

Till alla som uppmuntrar till prostitution och Onlyfans, hade ni sagt detsamma om det gällde er mamma, syster eller dotter?
Jag hade hjälpt dem ekonomiskt eller upplåtit en sovplats. I det här fallet verkar det uteslutet. Då tänker jag att vad som helst är bättre än gatan och de fasor som väntar där.

Jag har läst igenom tråden och jag säger bara att detta är nog det rörigaste jag läst. Tror faktiskt på riktigt att du behöver skriva in dig på psyket igen för du mår inte bra. Se inte det som någon attack nu utan se det som en början till mental stabilitet.

Det känns lite som att du levt i lögner om och om igen för att släcka dina bränder att du nästan tror på dom själv. Släpp taget om tanken på pengar och skriv in dig hos vården för att få hjälp. Inget illa menat men du säger att du är förskollärare osv men samtidigt sitter du och skriver att du funderar på sälja din kropp och försökt ta livet av dig och om det är någon som behöver barnvakt? Kom igen nu för helvete!

Börja med din mentala hälsa och släpp ens tanken på pengar för några jävla hyror, skriv in dig sen ta hjälp av soc. Du lever i en ond spiral som du skapat och varit delaktig i. Du lever på dina egna lögner för allt du skriver är så extremt rörigt.

Jag har läst igenom tråden och jag säger bara att detta är nog det rörigaste jag läst. Tror faktiskt på riktigt att du behöver skriva in dig på psyket igen för du mår inte bra. Se inte det som någon attack nu utan se det som en början till mental stabilitet.

Det känns lite som att du levt i lögner om och om igen för att släcka dina bränder att du nästan tror på dom själv. Släpp taget om tanken på pengar och skriv in dig hos vården för att få hjälp. Inget illa menat men du säger att du är förskollärare osv men samtidigt sitter du och skriver att du funderar på sälja din kropp och försökt ta livet av dig och om det är någon som behöver barnvakt? Kom igen nu för helvete!

Börja med din mentala hälsa och släpp ens tanken på pengar för några jävla hyror, skriv in dig sen ta hjälp av soc. Du lever i en ond spiral som du skapat och varit delaktig i. Du lever på dina egna lögner för allt du skriver är så extremt rörigt.
Hej! Jag lever inte i lögner jag är realistisk. Vad har förskola med att sälja sin kropp och göra. Vad jag gör på min arbetsplats och hur/vad jag gör på min fritid är min business. Jag har skrivit ett inlägg där jag är 100% ärlig, hade inte ens behövt hänga ut hela mitt liv på ett forum. Men nu gjorde jag det, tro mig jag vet att mitt liv är rörigt för jag lever i det. Men samtidigt så är jag helt ärlig i allt jag skriver och det jag skrivit. Önskar ingen det liv jag levt.

Hej! Jag lever inte i lögner jag är realistisk. Vad har förskola med att sälja sin kropp och göra. Vad jag gör på min arbetsplats och hur/vad jag gör på min fritid är min business. Jag har skrivit ett inlägg där jag är 100% ärlig, hade inte ens behövt hänga ut hela mitt liv på ett forum. Men nu gjorde jag det, tro mig jag vet att mitt liv är rörigt för jag lever i det. Men samtidigt så är jag helt ärlig i allt jag skriver och det jag skrivit. Önskar ingen det liv jag levt.
Det har väldigt mycket med det och göra speciellt när du ber om råd. Du är ju inte mentalt stabil för att passa någons barn skulle jag säga om du är i dem tankarna. Jag är väldigt ledsen för din skull men du har det ruset av att jaga pengar vilket är fel. Släpp taget sök hjälp och bygg om. Många här har gjort det så det är det bästa du kan göra. Du behöver först och främst söka vård för din mentala hälsa.

Du jagar pengar till hyra för en lägenhet som ingen än förstår vem som bor där eller vem som betalar eller "LÅNAR" som du beskriver det. Det är fortfarande inga klartecken runt det du skriver. Det är många som lever ett destruktivt liv och inte bara du, man får göra det som går utifrån situationen men det blir väldigt rörigt när du slänger ur dig saker som ingen riktigt kan koppla vad det är som händer osv. allt vi kan läsa är du är desperat efter pengar..

Hoppas det löser sig för dig, sök vård inte pengar..

Det har väldigt mycket med det och göra speciellt när du ber om råd. Du är ju inte mentalt stabil för att passa någons barn skulle jag säga om du är i dem tankarna. Jag är väldigt ledsen för din skull men du har det ruset av att jaga pengar vilket är fel. Släpp taget sök hjälp och bygg om. Många här har gjort det så det är det bästa du kan göra. Du behöver först och främst söka vård för din mentala hälsa.

Du jagar pengar till hyra för en lägenhet som ingen än förstår vem som bor där eller vem som betalar eller "LÅNAR" som du beskriver det. Det är fortfarande inga klartecken runt det du skriver. Det är många som lever ett destruktivt liv och inte bara du, man får göra det som går utifrån situationen men det blir väldigt rörigt när du slänger ur dig saker som ingen riktigt kan koppla vad det är som händer osv. allt vi kan läsa är du är desperat efter pengar..

Hoppas det löser sig för dig, sök vård inte pengar..
Hej igen! Det är lätt att sitta bakom en skärm och utgå ifrån saker och det känns ju inte som du läst allt allt. Jag kommer inte söka vård eftersom den enda människan som bör söka vård är min familjemedlem. Jag är väldigt stabil i mitt yrke och även vunnit priser innan i min yrkesroll. Så man kan få utgå ifrån vad man vill och alla har egna uppfattningar. Jag har skrivit allt i denna tråd, förstår inte vad som är svårt att uppfatta? Jag har jobbat sen dagen jag tog studenten och är väldigt klar i huvudet trots all skit jag varit med om. Men jag tänker realistiskt och försöker fixa mitt liv utifrån dem förutsättningar jag har. Alla föds inte med sked i mun, ursäkta uttrycket. Och alla har olika förutsättningar, motgångar etc. Ha en fin kväll.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp