- Meddelanden
- 461
- Mottagna reaktioner
- 290
- Poäng
- 437
Vet inte om du syftar på mig med sked i mun men jag har definitivt inte gjort det. Jag har levt ett extremt destruktivt liv som jag vänt till stora framgångar i mitt liv som jag är väldigt stolt över.Hej igen! Det är lätt att sitta bakom en skärm och utgå ifrån saker och det känns ju inte som du läst allt allt. Jag kommer inte söka vård eftersom den enda människan som bör söka vård är min familjemedlem. Jag är väldigt stabil i mitt yrke och även vunnit priser innan i min yrkesroll. Så man kan få utgå ifrån vad man vill och alla har egna uppfattningar. Jag har skrivit allt i denna tråd, förstår inte vad som är svårt att uppfatta? Jag har jobbat sen dagen jag tog studenten och är väldigt klar i huvudet trots all skit jag varit med om. Men jag tänker realistiskt och försöker fixa mitt liv utifrån dem förutsättningar jag har. Alla föds inte med sked i mun, ursäkta uttrycket. Och alla har olika förutsättningar, motgångar etc. Ha en fin kväll.
Men jag har väldigt svårt att förstå dig, för ena sekunden skriver du att du varit på psyket, du har försökt ta ditt liv och att du funderar på sälja din kropp. Jag vill påpeka att jag är väldigt ledsen att du hamnat där i livet men du behöver en spark i arslet att köra och vända det till något gott. Du lär inte hitta dina pengar du söker här.
Du har inte skrivit allt, varför betalar inte personen hyra som du hyr ut lägenheten till?
Hur kan du ens ha kvar lägenheten om det är gamla hyres skulder?
Du gick från att nån bor där till någon flyttade ut i mitten av månaden till att det är gamla hyresskulder? Hur ska du ha det?
Har du jobb eller inte? Vad hindrar dig att söka jobb? VARFÖR söker du inte jobb?
Hur kan du fråga efter lån om du inte har inkomst?