Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Onea 30 000

4finance är märkliga. Har ringt mig hela veckan trots att jag sa redan förra månaden åt både vivus och onea och släppa till kfm. Svarade förrigår och upprepade samma san. Sa att jag har släppt allt och ska ansöka om sanering. Då hörde man nästan en ilsken ton och jag fick till svar att kfm kanske inte godkänner den att dom kommer motsätta sig. Det jag sa var gör det, i slutändan så bestämmer kfm om jag får godkänt eller inte och kör över er. Måste byta telnr så man slipper dessa

4finance är märkliga. Har ringt mig hela veckan trots att jag sa redan förra månaden åt både vivus och onea och släppa till kfm. Svarade förrigår och upprepade samma san. Sa att jag har släppt allt och ska ansöka om sanering. Då hörde man nästan en ilsken ton och jag fick till svar att kfm kanske inte godkänner den att dom kommer motsätta sig. Det jag sa var gör det, i slutändan så bestämmer kfm om jag får godkänt eller inte och kör över er. Måste byta telnr så man slipper dessa
Skaffa Truecaller då kan du spärra deras nummer så hör du inte när de ringer.

Problemet är att de ringer från hemligt nr så får byts nr gör inget

Jag själv svarar aldrig på hemligt nummer om jag inte vet att tex. min läkare ska ringa. Du behöver inte byta nummer med Truecaller utan du spärrar bara nummer du inte känner igen och ringer någon med hemligt nummer så ignorera det bara.

Dom kan motsätta sig men kronofogden bestämmer om dom godtar det eller inte så kfm bestämmer i slutändan. Detta sa jag på telefon åt dom och man hörde hur griniga dom blev rätt åt dom.

Deras affärsmodell är enkel låna till allt och alla därefter säljer de väl fordringarna och får betalt ändå??

Kollar man deras omsättning så omsätter de ca 250 miljoner med en vinst på 93 mille?? Det är ju helt sjukt!!! Vd plockar ut 1,5 mille i lön per år plus 3% av vinsten varje år. Samtidigt har de förstört ekonomin för fler 20 000 svenskar.

Dessa kommer ju bli bank så småningom de har börjat med 4 spar alltså allmänheten väljer att placera pengar som går till utlåning mot att de får en fjuttig ränta.

Ett ränte tak måste komma snart

Deras affärsmodell är enkel låna till allt och alla därefter säljer de väl fordringarna och får betalt ändå??

Kollar man deras omsättning så omsätter de ca 250 miljoner med en vinst på 93 mille?? Det är ju helt sjukt!!! Vd plockar ut 1,5 mille i lön per år plus 3% av vinsten varje år. Samtidigt har de förstört ekonomin för fler 20 000 svenskar.

Dessa kommer ju bli bank så småningom de har börjat med 4 spar alltså allmänheten väljer att placera pengar som går till utlåning mot att de får en fjuttig ränta.

Ett ränte tak måste komma snart

99,99% spelmissbrukare som kunder.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp