Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omprövning hos KFM – någon fått svar efter ansökan i september?

Jag skickade in omprövning 6/12, idag fick jag mejl om att de börjat att handlägga min ansökan. Det gick snabbt ändå.

Jag skickade in omprövning 6/12, idag fick jag mejl om att de börjat att handlägga min ansökan. Det gick snabbt ändå.
Jätteskumt, jag har inte ens fått mail att den är påbörjad, och jag skickade in 3 månader innan dig.

Jätteskumt, jag har inte ens fått mail att den är påbörjad, och jag skickade in 3 månader innan dig.
Konstigt att dem inte tar i turordning? Eller är det slumpen som avgör? Gör den skillnad på om om ansöker om att betala mer eller mindre? Har du omprövat för mer eller mindre?

Konstigt att dem inte tar i turordning? Eller är det slumpen som avgör? Gör den skillnad på om om ansöker om att betala mer eller mindre? Har du omprövat för mer eller mindre?
Ansökte om att betala mer. Vad gjorde du? Kanske är så att betala mindre prioriteras, det är ju lite mer akut då

Ansökte om att betala mer. Vad gjorde du? Kanske är så att betala mindre prioriteras, det är ju lite mer akut då
Det var också det jag funderade på. Jag ansökte också om att betala mer så där sprack den teorin.

Förstår inte alls varför man inte tar det i turordning. Någon som skickade in i december har redan fått beslut men
vi som skickade in i september har inte ens fått våra ansökningar påbörjade. Jättekonstigt.

Förstår inte alls varför man inte tar det i turordning. Någon som skickade in i december har redan fått beslut men
vi som skickade in i september har inte ens fått våra ansökningar påbörjade. Jättekonstigt.
Förstår inte heller. Mitt fall är också väldigt enkelt, hyresrätt, bor själv och inga barn, så inga komplicerade uträkningar som behövs utan straight on

Ringde idag och fick telefonnumret till den person som handlägger min omprövning, då jag skulle behöva göra lite kompletteringar. Så den är tydligen påbörjad iallafall

Dock var personen inte anträffbar just nu

Ringde idag och fick telefonnumret till den person som handlägger min omprövning, då jag skulle behöva göra lite kompletteringar. Så den är tydligen påbörjad iallafall

Dock var personen inte anträffbar just nu
Får inte svar från handläggaren, dock så var det hon som svarade via KFMs allmänna mail på min fråga, att hon lagt till det i omprövningsärendet

Får inte svar från handläggaren, dock så var det hon som svarade via KFMs allmänna mail på min fråga, att hon lagt till det i omprövningsärendet
Förstår inte hur du och jag inte fått beslut än. Men en del människor som sökte i oktober, november och december har fått beslut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp