Jätteskumt, jag har inte ens fått mail att den är påbörjad, och jag skickade in 3 månader innan dig.Jag skickade in omprövning 6/12, idag fick jag mejl om att de börjat att handlägga min ansökan. Det gick snabbt ändå.
Konstigt att dem inte tar i turordning? Eller är det slumpen som avgör? Gör den skillnad på om om ansöker om att betala mer eller mindre? Har du omprövat för mer eller mindre?Jätteskumt, jag har inte ens fått mail att den är påbörjad, och jag skickade in 3 månader innan dig.
Ansökte om att betala mer. Vad gjorde du? Kanske är så att betala mindre prioriteras, det är ju lite mer akut dåKonstigt att dem inte tar i turordning? Eller är det slumpen som avgör? Gör den skillnad på om om ansöker om att betala mer eller mindre? Har du omprövat för mer eller mindre?
Det var också det jag funderade på. Jag ansökte också om att betala mer så där sprack den teorin.Ansökte om att betala mer. Vad gjorde du? Kanske är så att betala mindre prioriteras, det är ju lite mer akut då
Förstår inte alls varför man inte tar det i turordning. Någon som skickade in i december har redan fått beslut menJätteskumt, jag har inte ens fått mail att den är påbörjad, och jag skickade in 3 månader innan dig.
Förstår inte heller. Mitt fall är också väldigt enkelt, hyresrätt, bor själv och inga barn, så inga komplicerade uträkningar som behövs utan straight onFörstår inte alls varför man inte tar det i turordning. Någon som skickade in i december har redan fått beslut men
vi som skickade in i september har inte ens fått våra ansökningar påbörjade. Jättekonstigt.
Får inte svar från handläggaren, dock så var det hon som svarade via KFMs allmänna mail på min fråga, att hon lagt till det i omprövningsärendetRingde idag och fick telefonnumret till den person som handlägger min omprövning, då jag skulle behöva göra lite kompletteringar. Så den är tydligen påbörjad iallafall
Dock var personen inte anträffbar just nu
Förstår inte hur du och jag inte fått beslut än. Men en del människor som sökte i oktober, november och december har fått beslut.Får inte svar från handläggaren, dock så var det hon som svarade via KFMs allmänna mail på min fråga, att hon lagt till det i omprövningsärendet