- Meddelanden
- 1 393
- Mottagna reaktioner
- 588
- Poäng
- 597
Tycker inte om att någon ska kallas för idiot,inte alls!Varför är jag en idiot? Du frågar en fråga jag bidrar med information vill du inte ha svar på din fråga?
Tycker inte om att någon ska kallas för idiot,inte alls!Varför är jag en idiot? Du frågar en fråga jag bidrar med information vill du inte ha svar på din fråga?
Tack för omtanken vet inte varför det kom har bara försökt att bara sprida information. Jag kan argumentera om en sak och inte ge mig för jag vet att jag har rätt i sak men sen kan jag även släppa det och säga något trevligt till vederbörande jag argumenterat mot. Man ska inte vara rädd för att sprida sitt ord.Tycker inte om att någon ska kallas för idiot,inte alls!

Delen att du inte ger med dig stämmer i alla fall.Tack för omtanken vet inte varför det kom har bara försökt att bara sprida information. Jag kan argumentera om en sak och inte ge mig för jag vet att jag har rätt i sak men sen kan jag även släppa det och säga något trevligt till vederbörande jag argumenterat mot. Man ska inte vara rädd för att sprida sitt ord.![]()
Gav en länk där det står straffskalan för brottet oredlighet mot borgenär tidigt i konversationen står klart och tydligt att du kan dömas till att sitta i fängelse över 6 månader och såldes inte enbart kan sitta hemma med en fotboja om du döms för det brottet.Jag har inte sagt något annat.Delen att du inte ger med dig stämmer i alla fall.

Du bevisar min poäng gång på gång..Gav en länk där det står straffskalan för brottet oredlighet mot borgenär tidigt i konversationen står klart och tydligt att du kan dömas till att sitta i fängelse över 6 månader och såldes inte enbart kan sitta hemma med en fotboja om du döms för det brottet.Jag har inte sagt något annat.![]()
Verkligen inte det bevisar ju bara att jag har rätt enligt dig så kan man ju inte sitta i fängelse för det brottet.Du bevisar min poäng gång på gång..
Ja hur har man annars en borgenär är det inte för man har en skuld? Du som missförstår mig och märker ord vrider och vänder på det. Alla som kan läsa artikeln kan läsa att man kan dömas till fängelse för brottet."Blir man dömd för oredlighet mot borgenär till fängelse så sitter man i fängelse för sina skulder."
Det var ju så det skrevs.
Nu kommer väl svar om något annat men jag kan saxa in det senare igen när du glömt igen.
Nja, det du skrev var alltså "Blir man dömd för oredlighet mot borgenär till fängelse så sitter man i fängelse för sina skulder"Jag har sagt att man kan sitta i fängelse för det brottet och min länk som visar straffskalan bevisar det punkt.