Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

OKQ8 Bank kreditkort

Har haft detta kreditkort sedan 2014 och det har aldrig synts som skuld/kredit på min UC. Idag ser jag att den skulden finns med i listan av mina lån och krediter.
Nån som fått samma?
Nån som vet varför detta plötsligt skett?

Har haft detta kreditkort sedan 2014 och det har aldrig synts som skuld/kredit på min UC. Idag ser jag att den skulden finns med i listan av mina lån och krediter.
Nån som fått samma?

Har du en kreditlimit på kortet?

Nån som fått samma?
Samma häroch de alltid sagt det inte ska synas. Jag har haft mitt mer än 5 år så kan inte vara därför som någon skrev

Det dök upp hos mig också trots att jag betalar hela fakturan varje månad obrutet sedan ett par år. Har nog haft kortet i 10 år eller så.

Har inte min uc då jag hade de 6 månader och betyget rörde sig 1 gång .. men har okq8 kredit och som för er andra lär det nu synas för mig med . Blir att betala av de så tjänar de mindre pengar på mig ialafall dåligt att helt plötsligt välja att rapportera in alla skötta krediter till uc ,som i sin tur gör oss automatiskt sämre kreditvärdiga

mitt har jag sagt upp, men såg inte krediten, trodde att det berodde på att jag inte hade rört den i mer än 12 månader.

sämsta banken i övrigt, missa en betalning och bli knullad rejält.
påminnelseavgift, förseningsavgift, dröjsmålsränta, aviseringsavgift

mitt BankID slutade fungera, hittade inte dosan som aldrig används, trodde att månadens alla räkningar var betalda men OKQ8 skickar alltid ut sina jävla fakturor så jävla sent. kortet har så dåliga villkor i övrigt så jag har inte saknat det kortet det minsta

mitt har jag sagt upp, men såg inte krediten, trodde att det berodde på att jag inte hade rört den i mer än 12 månader.

sämsta banken i övrigt, missa en betalning och bli knullad rejält.
påminnelseavgift, förseningsavgift, dröjsmålsränta, aviseringsavgift

mitt BankID slutade fungera, hittade inte dosan som aldrig används, trodde att månadens alla räkningar var betalda men OKQ8 skickar alltid ut sina jävla fakturor så jävla sent. kortet har så dåliga villkor i övrigt så jag har inte saknat det kortet det minsta
Att dom skickar sent stämmer bra, har fått min i kväll någon gång

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp