- Meddelanden
- 2 404
- Mottagna reaktioner
- 791
- Poäng
- 737
Den där kopplingen till GDPR känns som ett mantra kundservice kör mot arga kunder som undrar varför man plötsligt rapporterar till UC - ”det är inte vårt fel, det är EU som bestämt”. Inte konstigt att EU får så dåligt rykte. Klaga på EU har säkerligen använts av företagen till allt i Storbritannien under lång tid, med tydligt resultat.Till alla tyckare och och ”Nej sägare” angående mitt tidigare inlägg. Gdpr arbetet har påskyndat kreditrapporteringsimplementeringen avs deras VISa kort, inte påbjudit detta såsom vissa av er antytt. Dessutom som jag skrivit tidigare så har jag jobbat på Banken med kreditbedömning av bla kortandökningar mm och hade stor insikt i allt dom hade med den produkten och hrefitmallen att göra. Väljer vissa av er att ändå tvivla på vad jag skrivit, fine, tänker inte gråta krokodiltårar över det.
FYI så går det inte att avsäga sig krediten på VISA där, utan då måste man säga upp kortet helt och hållet. mellan 500-100tkr kopplas till kortet och det måste man bara acceptera.