Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

nytt smslån - vardagslånet.se

Som vanligt är det buggar i nya system. Jag testade och fick godkänt och pengarna direkt till mitt SEB konto..

No Problem.

Lånet godkänt

Jag ansökte om lån igår, det var lite strul som beskrivs här i tråden så jag ringde deras kundservice och tydligen lanserades sidan i måndags och vissa problem uppstått för kunder men lånen har betalas ut, jag fick i alla fall mina 3000 kr.
Dom verkade riktigt uppriktigt ledsna för de fel som varit. Idag ansökte min fru på eftermiddagen och då funkade det bättre, eller rättare sagt perfekt.
Får se om hon får sina 3000 kr imorgon?

Alla system (jag jobbar inom datautveckling) strular och har buggar i början men de borde testkört bättre tycker jag innan lansering.
Dessutom borde man veta vad som krävs för att bli godkänd, annars slösar man ju bara bort 30 spänn vid varje ansökan om man tror sig uppfylla kraven men inte gör det, skärpning där.

Men det verkar vara en bra sajt trots allt, väldigt bra kundservice och i alla fall jag har överseende med vissa missar i början, bara pengarna kommer.

Ja vardagslånet kan då inte ha så stor koll, efter att endel skrivit här att det inte fungera så gick jag in igår eftermiddag och provade söka igen. Fick precis samma svar att det var beviljat och helt otroligt men kollade kontot nyss och 3000 kr har nu på morgonen kommit in. Har alltså nu lyckats få 2 lån samtidigt hos dessa.

Vad är problemet?

Ja vardagslånet kan då inte ha så stor koll, efter att endel skrivit här att det inte fungera så gick jag in igår eftermiddag och provade söka igen. Fick precis samma svar att det var beviljat och helt otroligt men kollade kontot nyss och 3000 kr har nu på morgonen kommit in. Har alltså nu lyckats få 2 lån samtidigt hos dessa.

Det låter väl toppen, varför menar du att dom inte har koll?
Är du inte kreditvärdig eller vad menar du?

Det låter väl toppen, varför menar du att dom inte har koll?
Är du inte kreditvärdig eller vad menar du?

Jo absolut toppen för min del.
Jo kreditvärdig för att bli godkänd lån är jag men det står i deras villkor att man endast kan ha ett lån åt gången men jag har nu två, va det jag menade med att dom inte har så mycket koll.

SEB el Nordea

Har någon med SEB el Nordea fått pengarna insatta mer el mindre direkt? Alltså inte kring 1330 el 1530 om lån blivit beviljat innan kl10 el dagen efter då lån beviljat efter kl 1330?
Fattar det som dom menar dom har direktöverföringar till dessa banker och SENAST TILL DAGEN EFTER för andra banker...el gör dom alla överföringar vid ett tillfälle i slutet av dagen så dagen efterpå kontot är mer el mindre lag förutom till SEB och Nordea??
Blev iaf beviljat 2000 utan problem...sidan verkar funka helt perfekt. :eek:

Det här är nåt sjukt, jag gjorde ett försök idag också men blev nekad 2 ggr, strax därefter får jag ett mail där min ansökan är godkänd och jag ska klicka på en länk för att få det utbetalt och länken gäller i 2 timmar.
Och länken funkar ju inte såklart... :mad:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp