Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

nytt smslån - vardagslånet.se

Mail

Jag ansökte nu på mogonen. Fick också ett mail som det ej gick att klicka i. Jag mailade och frågade och det var tydligen något tekniskt problem. Jag inväntar nu besked om ett nytt (klickbart) mail.

Vardagslån - klicka i mailet

Ok, tack för svar! Du kan väl meddela direkt när du fått svar att det är åtgärdat... jag menar.... man skulle ju "klicka" inom 2 timmar.....

vardagslånet

Jag har gjort det.... fick svar att det ska funka nu.... men det gör det inte!!!

Funkar ej

Fick svar att mailen nu ska funka, men det gör de ej. Har nu slösat ut 90:- på ansökningskoder, så får jag ej lånet utbetalt nu så blir jag riktigt sur...

Jag har inte fått något mejl. Ska man få mejl efter att man blivit godkänd på sidan?

Vardagslånet

Jag fick precis ett svar från dem att en tekniker skulle titta på problemet....

Jag har inte fått något mejl. Ska man få mejl efter att man blivit godkänd på sidan?

Det fick aldrig jag iaf, men verkar som de kanske gjort nån ändring på hemsidan sen min ansökan igår eftersom folk får det nu?

Mailen ok nu??

Har åter fått besked om att mailen nu ska vara ok, vilket jag även fick i förmiddags. Har redan lagt ut 90:- på ansökningsavgifter och nu uppmanar de mig att göra ytterligare en ansökan för att få ett korrekt mail...

Ovan kan bero på två saker, att de är nya och inte har trimmat in sina system innan de drog igång, eller så vill de bara suga ut mig på en massa ansökningsavgifter....

Har åter fått besked om att mailen nu ska vara ok, vilket jag även fick i förmiddags. Har redan lagt ut 90:- på ansökningsavgifter och nu uppmanar de mig att göra ytterligare en ansökan för att få ett korrekt mail...

Ovan kan bero på två saker, att de är nya och inte har trimmat in sina system innan de drog igång, eller så vill de bara suga ut mig på en massa ansökningsavgifter....
Jag har också mejlat dom, men inte ens fått svar..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp