Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

nytt smslån - vardagslånet.se

Gjorde som JGB, använde firefox och då gick det att ansöka, med min standardläsare hände inget när jag tryckte på Ansök. Men tji fick jag,
fick inte låna nåt där inte. Konstigt för jag uppfyller villkoren i a f.

Gjorde som JGB, använde firefox och då gick det att ansöka, med min standardläsare hände inget när jag tryckte på Ansök. Men tji fick jag,
fick inte låna nåt där inte. Konstigt för jag uppfyller villkoren i a f.
Har du hittat vilka villkor som gäller för att få låna? Jag har försökt hitta vad som gäller angående inkomst med mera men jag hittar inget. Fick du inte veta varför du inte fick låna? Blev du erbjuden ett lägre belopp?

Hittar inte vad det kostar att ansöka? vad är det för smsavgift?

Det kostar 30 kronor att skicka efter ett sms tror jag. Står i högerspalten på hemsidan. Jag noterade även att lånen ska återbetalas inom 25 dagar.

ny ohyra

det spelar ju ingen roll om lånet är på 25 eller 30 dagar då merparten av dom som tagit lånet nu återkommer om 25 dagar och frågar "vilket inkassobolag använder dom sig av" etc...usch för smslån och det verkar vara så att aktörerna själva planterar nyheterna i forum där svårt skuldsatta människor är inne och läser varje dag. Jag är en av dom men som bestämt mig för att ta mig ur träsket...VÄGEN ÄR LÅNG TILLBAKA men det SKA GÅ!

Vardagslånet... mail...

Fick ett svarsmail från Vardagslånet att lånet var godkänt... och så stod det "Klicka här" för att få pengarna utbetalda omgående.... men det händer ju ingenting när man klickar där det står så... konstigt... jag fattar ingenting! Är det någon mer här som fått ett sådant mail direkt efter ansökan..??

Fick ett svarsmail från Vardagslånet att lånet var godkänt... och så stod det "Klicka här" för att få pengarna utbetalda omgående.... men det händer ju ingenting när man klickar där det står så... konstigt... jag fattar ingenting! Är det någon mer här som fått ett sådant mail direkt efter ansökan..??

Jag behövde inte klicka nånstans för att få det utbetalt, efter jag ansökt så kom en grön ruta upp med godkännande. Något mail fick jag inte överhuvudtaget?

Nu på morgonen kom 3000 kr in på kontot, så dessa funkar iaf.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp