Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

nytt smslån - vardagslånet.se

Nej det går inte att komma vidare

När jag klickar på länken i mailet så står det att "sidan kan ej öppnas, hittar ej servern"
Fan vilket strul.... har mailat igen...
Är det någon mer som fått det meddelandet att servern kan ej hittas?

Vardagslånet - klicka på länken

Har åter fått besked om att mailen nu ska vara ok, vilket jag även fick i förmiddags. Har redan lagt ut 90:- på ansökningsavgifter och nu uppmanar de mig att göra ytterligare en ansökan för att få ett korrekt mail...

Ovan kan bero på två saker, att de är nya och inte har trimmat in sina system innan de drog igång, eller så vill de bara suga ut mig på en massa ansökningsavgifter....

FUNKAR DET FÖR DIG NU ATT GÅ IN PÅ LÄNKEN SOM DE SKICKADE MED I MAILET?
Hittar ej Servern står det när jag klickar där! :-(

Har du hittat vilka villkor som gäller för att få låna? Jag har försökt hitta vad som gäller angående inkomst med mera men jag hittar inget. Fick du inte veta varför du inte fick låna? Blev du erbjuden ett lägre belopp?

Det står ingenting om att man ska ha en viss inkomst.
Jag blev inte erbjuden nåt lägre belopp, men jag mitt nöt försökter ju neråt så jag har ju slösat bort 90:- bara i avgift. Såg det när jag redan ansökt 3 ggr. Svaret verkade hänvisa till punkt 2. och det fattar jag inte heller eftersom jag uppfyller villkoren. :mad:

Nej

Känns som att denna sajt brakade ihop lika fort som den kom upp. Jag kommer inte göra någon ny ansökan och testa någon ny länk förrän jag ser att någon har fått det att funka här. Känns som att de bara tjänar en massa ansökningsavgifter nu... De har redan fått 90:- av mig, mer får de inte!!!

Jag ansökte igår och fick beviljat 3000kr, imorse satt pengarna på kontot

Igår

Ja, det verkar som att sajten funkade igår, inte idag. Idag har de slängt på något mail, där man ska klicka på en länk, vilket inte alls fungerar...

Det står ingenting om att man ska ha en viss inkomst.
Jag blev inte erbjuden nåt lägre belopp, men jag mitt nöt försökter ju neråt så jag har ju slösat bort 90:- bara i avgift. Såg det när jag redan ansökt 3 ggr. Svaret verkade hänvisa till punkt 2. och det fattar jag inte heller eftersom jag uppfyller villkoren. :mad:

Jag fick också avslag igår, sökte också på lägre belopp och idag var där plötsligt ett mejl med ansökan godkänd, men som de flesta kunde jag ju ej trycka på länken. Har mejlat dom men inte fått svar. 90kr har de fått av mig med.. verkar inte speciellt seriöst

billigare lån

fan d finns billgare smslån att testa hos
de är inte billiga precis

bojkott fick avslag fast jag uppfyller kraven

Har det inte fungerat för någon alls idag? Ni som avslag får ni veta varför? Tycker ju de kunde ställa upp inkomstkrav med mera så man vet och inte slösar 30 kronor i onödan på en ansökan. Har ni ringt dem när länken inte har fungerat? Vad säger de? Ni ska inte behöva slösa 90 kronor på ansökningar som inte fungerar. Det är ju bluff, ni borde anmäla dem i så fall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp