Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

nytt smslån - vardagslånet.se

Fick godkänt 3000 kr enligt hemsidan iaf, får se om det kommer några pengar. Dröjer väl till imorgon iaf innan nåt dyker upp

Hur kunde du få det? Går ju inte att ansöka?

Går ju hur fint som helst?

Händer ju inget när man trycker på "ansök nu"!?

Jag var inne och tittade på sidan, femhundring.nu (vardagslånet) och det verkar ju positivt men det framkommer inte vad de har t ex för inkomstkrav. Räcker 150 000 om året? Man får väl söka och se. Bara de inte tar någon UC!

Ringer de upp?

Jag läste nu i villkoren att de tar upplysningen från Credit Safe. Ni som har fått lån där, ringer de upp första gången?

Händer ju inget när man trycker på "ansök nu"!?

När jag trycker på Ansök nu utan att ha fyllt i något i formuläret får jag iaf upp en ruta som säger "Säkerhetskoden saknas - du måste först skicka ett SMS till 72120 och får i retur en kod du anger i fältet Säkerhetskod"

Men var inga problem att ansöka förut för mig iaf, man fick besked direkt på skärmen efter ansökningen också. Har du provat olika webläsare? Jag använder Firefox iaf.

Jag läste nu i villkoren att de tar upplysningen från Credit Safe. Ni som har fått lån där, ringer de upp första gången?

Har inte ringt mig ännu iaf och det stod på skärmen att det var godkänt, men har inte hört nåt mer sen dess iofs. Pengarna dyker nog inte upp förrän imorgon tidigast som sagt, då får man veta om de funkar eller ej!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp