Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån Pjum?

Kan man ringa de? Jag fick nedan 24/2 och mejlat för inga pengar och då svarar de att de undersöker men frågar om jag fick skrev under avtalet med bank-ID men mig veterligen fick jsg inget?? Hsr 9 i betyg,

Bilagor

• 3C1BD0AB-DC91-44D5-B960-9E33CA3AAACC.png
    3C1BD0AB-DC91-44D5-B960-9E33CA3AAACC.png
    156.6 KB · Visningar: 124
Kan man ringa de? Jag fick nedan 24/2 och mejlat för inga pengar och då svarar de att de undersöker men frågar om jag fick skrev under avtalet med bank-ID men mig veterligen fick jsg inget?? Hsr 9 i betyg,
Du måste mejla ,dem har ej telefon. När du loggar in på deras sida du kan se avtal.

Betalde via Swish förra veckan men får sms om att dom missar min betalning? Mailat men som svarar ej

Betalde via Swish förra veckan men får sms om att dom missar min betalning? Mailat men som svarar ej
Samma för mig Swishat i mycket god tid pengarna är bokförda på lånet, samma visa förra månaden har skicket ett ilsket meddelande att dem bör se över sitt IT-system.

Låter som en bra aktör. Man får ej pengarna och nör man betalar bokförs dom ej. Exakt vad man söker.

Låter som en bra aktör. Man får ej pengarna och nör man betalar bokförs dom ej. Exakt vad man söker.

De växte för snabbt, utan bra och stabila rutiner på plats. Kommer innebära problem framöver, och de kommer behöva sälja sina lån vidare för att säkra likviditeten.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp