Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån Pjum?

Ja fy alltså ..

Fick du inte en pengar ? Jag tror att var efter men inte säkert..
Får inga pengar och där står de ju pengarna ska överföras inom 1 dag? Mejlat 4 ggr utan svar

Bilagor

• ACCF5280-BEAC-42C6-A84A-C9C4FE8A8676.png
    ACCF5280-BEAC-42C6-A84A-C9C4FE8A8676.png
    156.6 KB · Visningar: 136
Pjum fuskar med våras betalningen .
Dem säger inte fått betalning men bokföring visar ex 7 /3 dem ljuger .
De känns inte alls seriösa!! Jag fick ju ovan men nu säger de att de skärpt sina regler men jag har betyg 9 och inkomst 40 tusen och skickat lönespec?
Hon antydde även de stoppat utlåning men skriv att jsg inte får pengarna beror på det!

Får du betala för påminnelse? Att bokföra en betalning tar max 2 dgr från att den är utförd! Jobbar själv med betalningar

De känns inte alls seriösa!! Jag fick ju ovan men nu säger de att de skärpt sina regler men jag har betyg 9 och inkomst 40 tusen och skickat lönespec?
Hon antydde även de stoppat utlåning men skriv att jsg inte får pengarna beror på det!

Får du betala för påminnelse? Att bokföra en betalning tar max 2 dgr från att den är utförd! Jobbar själv med betalningar
Nej jag hade betalat in hela summan och skickat bevis att dem fick pengar .
Då sa dem men du är skyldig 100 kronor till då visat ja att det är också betalt .Men hon sa vi fick inte .Dem fuskar
Ta inte lån dit.
Fråga heller brixo eller banknorwegian ,cashbuddy ,fairlo

Nej jag hade betalat in hela summan och skickat bevis att dem fick pengar .
Då sa dem men du är skyldig 100 kronor till då visat ja att det är också betalt .Men hon sa vi fick inte .Dem fuskar
Ta inte lån dit.
Fråga heller brixo eller banknorwegian ,cashbuddy ,fairlo
Men usch, jsg kommer ju ändå ingenstans med de så..Hoppas du kan lösa ditt lån fort :folded:

Gjorde första inbetalning i slutet på februari.
930kr, på lånet 15.000kr.

Kommer det alltid att ligga på 930/mån, eller lägre? Någon som vet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp