- Meddelanden
- 601
- Mottagna reaktioner
- 141
- Poäng
- 337
Ni som har 5000 kronor hur hade ni betalat på fakturan eller ?
Ni som har 5000 kronor hur hade ni betalat på fakturan eller ?
Du måste mejla ,dem har ej telefon. När du loggar in på deras sida du kan se avtal.Kan man ringa de? Jag fick nedan 24/2 och mejlat för inga pengar och då svarar de att de undersöker men frågar om jag fick skrev under avtalet med bank-ID men mig veterligen fick jsg inget?? Hsr 9 i betyg,
Men så jsg saknar avtal? Fast de står pengar överförs inom 1 dag? Kommer inte in på deras hemsida för mig alltså mina sidorDu måste mejla ,dem har ej telefon. När du loggar in på deras sida du kan se avtal.

Mejla dem har du mejl ? jag fått ganska fort svar av dem .Deras mejl hello@pjum.comMen så jsg saknar avtal? Fast de står pengar överförs inom 1 dag? Kommer inte in på deras hemsida för mig alltså mina sidor![]()
Mejlat 3 ggr utan svar på ovan sen i tisdagsMejla dem har du mejl ? jag fått ganska fort svar av dem .Deras mejl hello@pjum.com
Samma för mig Swishat i mycket god tid pengarna är bokförda på lånet, samma visa förra månaden har skicket ett ilsket meddelande att dem bör se över sitt IT-system.Betalde via Swish förra veckan men får sms om att dom missar min betalning? Mailat men som svarar ej
Låter som en bra aktör. Man får ej pengarna och nör man betalar bokförs dom ej. Exakt vad man söker.