- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
Var ser du att lånet är hos kf och under bearbetning?Mitt lån från lumify sas upp och hamnade på kfm. Men har nu legat nästan 20 dagar hos kfm "under bearbetning".
Var ser du att lånet är hos kf och under bearbetning?Mitt lån från lumify sas upp och hamnade på kfm. Men har nu legat nästan 20 dagar hos kfm "under bearbetning".
När jag loggar in på mina sidor på kfm:s hemsidaVar ser du att lånet är hos kf och under bearbetning?
När jag loggar in på mina sidor på KF så står det att luma finans skickat in en ansökan.vart ser du det hos kf?
Betalade sista gången i Augusti och den 8 Januari hade Luma finans skickat in en ansökan till kfmHur många dagar låg du efter med betalningen innan det skickades till kfm?
Ok. Det här var riktigt dåliga nyheter!När jag loggar in på mina sidor på kfm:s hemsida
Samma här. Står bara bearbetar ansökanMitt lån från lumify sas upp och hamnade på kfm. Men har nu legat nästan 20 dagar hos kfm "under bearbetning".
Hur många dagar efter uppsägning kom det till kfm?Betalade sista gången i Augusti och den 8 Januari hade Luma finans skickat in en ansökan till kfm
Den 26 december fick jag mejl om att det skulle skickas till kfm men fick aldrig något direkt mejl om att från och med denna dag är det uppsagt. Sen den 8 januari hade kfm tagit emot ansökan.Hur många dagar efter uppsägning kom det till kfm?
Vilken månad var sista gången du betalade in?Nu har även mitt kommit in till KF m. Står bearbetar ansökan. Ska bli intressant hur länge det står så även för mig