Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nu kom beskedet, fått inledande...

De kan begära uppgifter från kontot, om du haft spelmissbruk ( när slutade du), om nått är klart med nått lån osv. Det kan vara väldigt olika.
Jag hade ingen kontakt med min handläggare mellan inledande och betalplanen. De kan även mejla frågorna.
Jag har tagit screenshot på de krediter jag plockat av och betalat in på andra lån!

Nu fick jag första inkasso kravet.
inte ens gått en månad. Är skulden redan såld nu?

Grattis till dig för inledande

När ansökte du? Jag ansökte 14 mars och ser att dom börjat med ansökningar från det datumet men har inget hört ännu ☹️ Har inte fått ett sms eller samtal ens.

När ansökte du? Jag ansökte 14 mars och ser att dom börjat med ansökningar från det datumet men har inget hört ännu ☹️ Har inte fått ett sms eller samtal ens.
Vet att hon sökte 15:e och fick samtal förra veckan. Det var konstigt att du inte fått..

Okej ja nu blir jag ännu mer orolig om hon sökte den 15 mars och fått samtal.

Någon som vet varför det dras ut på tiden, varför vissa får samtal fort och andra vänta längre.

Senast ändrad:

Tack!
jag sökte 15 mars så de borde ju kontakta dig när som.

Jag verkligen hoppas det.
Men undra varför det dröjer ☹️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp