- Meddelanden
- 121
- Mottagna reaktioner
- 46
- Poäng
- 157
Nej inget jag heller, men har ju bara gått 5 veckor iof.Ingenting. Känns som detta kommer ta tid. Du då?
Nej inget jag heller, men har ju bara gått 5 veckor iof.Ingenting. Känns som detta kommer ta tid. Du då?
Ja precis! Man väntar och väntar nu.Nej inget jag heller, men har ju bara gått 5 veckor iof.
Gått 7 veckor nu men fortfarande inte hört något efter inledande. Inget från handläggaren heller.Nej inget jag heller, men har ju bara gått 5 veckor iof.
Är väl semestrar med som gör att det tar längre tid. Men stod väl 6-7 veckor, men läst om att det kan ta betydligt längre tid, beror väl på om alla man är skyldig skickat in uppgifter.Gått 7 veckor nu men fortfarande inte hört något efter inledande. Inget från handläggaren heller.
kommer ta tid detta känns det som.
Fick nyligen efter 6 veckor på dagen men var precis innan semestern började med så det förlänger nog lite nu med.Kommer betalplanen i Kivra?
När sökte du? Och när fick du inledande?Fick nyligen efter 6 veckor på dagen men var precis innan semestern började med så det förlänger nog lite nu med.
Ja kommer på kivra
Sökte 1/3När sökte du? Och när fick du inledande?
Från att du sökte & fick betalplan. Hann du få löneutmättning innan?Sökte 1/3
Inledande 10/5
Betalplan ca 27/6
Ja !Kommer betalplanen i Kivra?