- Meddelanden
- 121
- Mottagna reaktioner
- 46
- Poäng
- 157
Tack! Jättetrevlig men väldigt noggrann, helt svettig efteråtGrattis ☺️ hur var din handläggare?
Tack! Jättetrevlig men väldigt noggrann, helt svettig efteråtGrattis ☺️ hur var din handläggare?
Jag förstår det, hur hamnade du i skuldträsket? När var ditt sista lån?Tack! Jättetrevlig men väldigt noggrann, helt svettig efteråt
På grund av sambons spelberoende. Sista ca. 2år sedan. Säker på att jag har fått med alla skulder men sitter o tänker på om jag kommer ihåg rätt när jag tog sista o om någon kommer sätta sig emot o vad det skulle kunna va. Så glad för inledande, så lättad, men kommer ju va en jobbig period nu med.Jag förstår det, hur hamnade du i skuldträsket? När var ditt sista lån?
Ok, alla skulder vet jag att jag fick med men hon frågade när jag tog sista lånet vilket var för ca 1 år sen men sen sa jag att jag omlånat krediter nu ända fram till maj då jag släppte! Fick inledande men känns som jag borde fått avslag för de! Så jag inte får avslag nu efter inledande pga färska krediter! De är inte färska utan jag löste ex Credifi för skattepengarna och tog ut igen för att betala resten av räkningarna, så skulden har minskat med hälften på Credifi men tror det kommer se ut som nytt lån,På grund av sambons spelberoende. Sista ca. 2år sedan. Säker på att jag har fått med alla skulder men sitter o tänker på om jag kommer ihåg rätt när jag tog sista o om någon kommer sätta sig emot o vad det skulle kunna va. Så glad för inledande, så lättad, men kommer ju va en jobbig period nu med.
Tack! Hoppas du får kontakt med handläggaren imorgon@Cissis Grattis till dig
Håller tummarna för att allt går braOk, alla skulder vet jag att jag fick med men hon frågade när jag tog sista lånet vilket var för ca 1 år sen men sen sa jag att jag omlånat krediter nu ända fram till maj då jag släppte! Fick inledande men känns som jag borde fått avslag för de! Så jag inte får avslag nu efter inledande pga färska krediter! De är inte färska utan jag löste ex Credifi för skattepengarna och tog ut igen för att betala resten av räkningarna, så skulden har minskat med hälften på Credifi men tror det kommer se ut som nytt lån,
Ingenting. Känns som detta kommer ta tid. Du då?@Ann har du hört nåt efter inledande?