Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Northmill Bank - Vi garanterar dig sänkt ränta*

Finns det någon möjlighet att få ner räntan ytterligare på ett reduce lån man redan har?

Finns det någon möjlighet att få ner räntan ytterligare på ett reduce lån man redan har?
Om du får erbjudande någon annanstans via Lendo typ så ska det gå att förhandla ner om erbjudandet är bättre än det du har nu

Om du får erbjudande någon annanstans via Lendo typ så ska det gå att förhandla ner om erbjudandet är bättre än det du har nu
Ringde till en annan aktör ist så ska ändra hos dom nästa månad förhoppningsvis har 14.69% hos Northmill för dyrt haha. Så blir byta bort dom.

De sänkte min ränta från 5,91% till 4,97%. Det är ett ganska stort blancolån, så 1% blir en del i längden. Tack. ❤️

De sänkte min ränta från 5,91% till 4,97%. Det är ett ganska stort blancolån, så 1% blir en del. Tack. ❤️
Förutsättningar när du sökte?
Runt 2.2 på UC med en inkomst på knappa 200k. Jag hade sämre UC när jag sökte Reduce än vid tidpunkten för det ursprungliga lånet, intressant nog. När jag sökte det ursprungliga lånet låg jag på 0.9 och hade en betydligt högre inkomst.

Hej Dunder,

Ber om ursäkt för sent svar. För tillfället är det tyvärr inte möjligt att få ytterligare sänkt ränta på sitt befintliga Reduce-lån. Däremot har du självklart alltid möjlighet om du tyvärr skulle lämna oss för ett bättre erbjudande på annat håll alltid möjlighet att söka på nytt och går du igenom ansökan och uppfyller kraven för garanterat sänkt ränta som tidigare nämnt i denna tråd möjlighet till en ännu lägre ränta.

Revelator - kul att höra att du är nöjd med Reduce!!

Önskar samtliga på LånForum en fortsatt trevlig vecka!

Med vänliga hälsningar
Eric på Northmill Bank

Senast ändrad:
Hej Dunder,

Ber om ursäkt för sent svar. För tillfället är det tyvärr inte möjligt att få ytterligare sänkt ränta på sitt befintliga Reduce-lån. Däremot har du självklart alltid möjlighet om du tyvärr skulle lämna oss för ett bättre erbjudande på annat håll alltid möjlighet att söka på nytt och går du igenom ansökan och uppfyller kraven för garanterat sänkt ränta som tidigare nämnt i denna tråd möjlighet till en ännu lägre ränta.

Revelator - kul att höra att du är nöjd med Reduce!!

Önskar samtliga på LånForum en fortsatt trevlig vecka!

Med vänliga hälsningar
Eric på Northmill Bank
Nope lämnar jag er så kommer jag definitivt inte tillbaka oavsett om jag får lägre ränta! Onödig uc. Värdelöst att man ej kan ändra innan. Så ni förlorar en kund på 250 000 i lån hos er :)

Hej Dunder,

Tråkigt att höra att du inte känner dig helt nöjd då vi självklart strävar efter att göra samtliga kunder nöjda. Jag kommer föra vidare din feedback!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Med vänliga hälsningar
Eric på Northmill Bank

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp