Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Northmill Bank - Vi garanterar dig sänkt ränta*

Hej @Northmill
Hur kommer det sig att jag fastnar vid creditsafe kontrollen när jag har 3st gamla anmärkningar som går ut i år? Hur kommer det sig att folk med fler och nyare anmärkningar fått lån? Skyll inte heller på att det är olika anmärkningar eftersom de jag har är inte missbrukad kredit eller utmätningsförsök. Ni borde åtminstone ta en titt p0 detta. Mvh
Dom kan nog inte gå in i detalj på ett publikt forum. Ring och fråga i stället.

Rapporter ni in erat kreditkort till uc med?
Och kan man söka det på samma uc förfrågan när man söker reduce?

Hej Krelf,

Ja det stämmer, vi rapporterar kreditkortet till UC. Om vi tagit en UC på dig via en av våra produkter, så kan vi återanvända den UCn i de allra flesta fall, inom 30 dagar.

Trevlig kväll!

// Eric på Northmill Bank

Hej Krelf,

Ja det stämmer, vi rapporterar kreditkortet till UC. Om vi tagit en UC på dig via en av våra produkter, så kan vi återanvända den UCn i de allra flesta fall, inom 30 dagar.

Trevlig kväll!

// Eric på Northmill Bank

Varför ni ta vid uttag Credit safe?

Ni ta pengar till uttag 195 .
Ni ta uppgift 19 kronor..
Vad är det för företag ?

Om jag blev beviljad 50 tusen hur kan ni varje gång ta Credit safe vid uttag
Ni förstör hela min historik
Vad är det som ni gör

Vad är det för företag ?

Hur har ni rätt vta creditsafe safe vid uttag

Om jag blev beviljad 50 tusen hur kan ni varje gång ta Credit safe vid uttag det finns ingenstans att man gör så

Vill förklaring har att alla läser .

Vad är det som ni gör
Blev förbannad när fått brev att ni tagit upplysning på något som jag betalar ränta avgift inte ni
Har man rätt göra så
Svara har att alla vet I framtiden hur gör ni

Blev förbannad när fått brev att ni tagit upplysning på något som jag betalar ränta avgift inte ni
Har man rätt göra så
Svara har att alla vet I framtiden hur gör ni
Att dem gör creditsafe vid uttag inget konstigt med tanke på att det inte påverkar ngt så gör det inget hur många dem tar så är ju ett lätt sätt för dem att kolla så inte anmärkningar kommit.
Avgifterna är ju tråkigt men var klart och tydligt när man skaffade krediten så det får man ta

Creditsafe syns inte hos andra så att det förstör din historik kan du släppa. Vad gäller avgifter lär väl detta framgått när du tecknade krediten?

Vad är det för företag ?

Om jag blev beviljad 50 tusen hur kan ni varje gång ta Credit safe vid uttag
Vad är det som ni gör

Hej Andreja27,

Så som ovanstående har skrivit så är en upplysning via Creditsafe inget man behöver vara orolig över då dessa inte "registreras" som t.ex. en UC-förfrågan. Med andra ord kan kreditgivare inhämta en kreditupplysning via Creditsafe utan att det påverkar kunden. Vanlig information man vill se på en Creditsafe är eventuella betalningsanmärkningar eller skulder till kronofogden.

När det kommer till avgifter så är det så att kontokrediten har en uttagsavgift om 195kr och en administrativ månadsavgift på 19kr. Tråkigt att höra att du inte kanske kände till detta och ska föra det vidare för att se om vi kan förtydliga detta då inga kunder ska behöva känna sig lurade.

Om du har vidare frågor om vår kontokredit skulle jag rekommendera att du hör av dig till vår kundtjänst på 08-4000 70 40 så hjälper vi dig!

Annars får jag bara önska en trevlig måndag!

Med vänliga hälsningar
Eric på Northmill Bank

Jag har blivit preliminärt beviljad och ringt och svarat på frågor och även bekräftat bankkontot via ett sms. När får man svar och pengarna?

Jag har blivit preliminärt beviljad och ringt och svarat på frågor och även bekräftat bankkontot via ett sms. När får man svar och pengarna?
Fick svar under samtalet att mitt var beviljat och utbetalning max 2 timmar efter

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp