- Meddelanden
- 75
- Mottagna reaktioner
- 34
- Poäng
- 137
Testade faktiskt själv GeForce now för inte så längesedan. Men tyckte spelupplevelsen inte riktigt var så tillfredsställande. Beror nog på vad man lirar också kanske.Jag spelar på konsol med väldigt oregelbundna mellanrum, då främst på en gammal PS4 som jag har och mer sällan på en Xbox One S. Kul tidsfördriv, men lätt att det tar lite för mycket tid har jag märkt, när man väl kommer igång.
Tidigare, när jag inte höll koll på mina utgifter på lämpligt sätt så hade jag alla möjliga spelabonnemang också, Xbox Game Pass, PS Plus, olika abonnemang från EA och andra speltillverkare. Sånt där som kan te sig som småsummor per månad, men som bygger på över tid och verkligen är pengar i sjön om man inte använder det men låter det rulla på för att det "kan vara kul att ha någon gång". Det jag har kvar just nu är GeForce Now (en tjänst för att spela PC-spel i molnet utan att behöva dyr dator), det skaffade jag tidigt och har ett väldigt förmånligt "Founders"-abonnemang på, som kostar 300 kr/halvår, så det sitter långt inne att göra sig av med, men vi får se nu när det ska förnyas till sommaren hur mycket jag är villig att gneta för att behålla det.
? Öppen för de flesta spel